Brittan blivt skabbigare

Jag tror att vem som helst hade sett förjävlig ut på en sån bild...

Alltså.. Farsan slog upp tidningen idag och häpnade; Men kolla vad fet hon har blivit!
*suck
Jag brukar inte tycka såhär, men ser ni nån skillnad på henne nu jmf med en normal brud? Fan lite hull att hålla fast sig i skadar väl inte... :rolleyes:

Tycker aldrig att hon har sett speciellt märkvärdig ut faktiskt, hon är väl inte ful...men hon är inte snygg heller :gnissla

#Olsson# skrev:
För mig är hon sexig upp till sådär 85-90 pannor. Men det är jag det.
Ja, du verkar ju mest normal iallafall :Bugar
Men men, smaken är som baken. En del gillar tjejer som ser ut som kinapinnar [frivillig se ut som en kinapinne, jag vet en del tjejer som är jättesmala och som verkligen vill gå upp i vikt]

Bikerbitch skrev:
Men men, smaken är som baken. En del gillar tjejer som ser ut som kinapinnar [frivillig se ut som en kinapinne, jag vet en del tjejer som är jättesmala och som verkligen vill gå upp i vikt]

Hon ska ju vara en symbol för dessa kinapinnar, då ska man inte se ut som fan, eller hur?

yeah right! ska vi ta det som att du inte kommer att bry dig om bilderna i playboy när de kommer :rofl :rofl :rofl jag tycker la hon e sådär... men det har inget med vikten att göra, finns andra som smäller högre... :Bugar :hihi

Bikerbitch skrev:

.....Å jag i min tur vet många tjejer som inte alls är speciellt feta eller så,men likförbannat ska dom gå ner i vikt....här har Playboy och andra "medier"sabbat en hel del fina människor....usch!!Sen spelar det ingen roll vad vi killar än tycker...likförbannat känner dom sig feta m.m....*suck*
Jag vill då inte kramas med några strumpstickor!!
Tjejen ser helt normal ut..om det nu finns nåt som kan kallas normalt nuförtiden....

Villee skrev:
Hon ska ju vara en symbol för dessa kinapinnar, då ska man inte se ut som fan, eller hur?

En symbol? En person som tjejer ska se upp till och önska att "Åh snälla gode gud, gör mig lika smal som Brittan" ?
Sen att flickorna är retuscherade verkar inte gå in i lilla skallen.

Att hon ser ut som fan har jag väldigt svårt att hålla med om.
Finns ingen direkt idealvikt. Tycker du alla damer över 60 pannor ser ut som fan eller bara hon därför hon skall vara en ideal-flicka?

Anledningen till att hon har blivit lite skabbig är att hon blev biten av en skabbräv, som tur var fick hon snabbt tag i sin AK-47 och sköt den lilla rackaren.

Bifogat

• britney_spears_picture_366.jpg
    britney_spears_picture_366.jpg
    100.4 KB · Visningar: 501
Micke_Lindstrom skrev:
Anledningen till att hon har blivit lite skabbig är att hon blev biten av en skabbräv, som tur var fick hon snabbt tag i sin AK-47 och sköt den lilla rackaren.

Hahaha!!! :rofl Bra humor men du suger på photoshop!

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back