Brittan blivt skabbigare

Fet kanske är lite dumt att säga att hon är :D Men att hon kanske skulle bli lite fastare om det skall bli bilder i playboy det är väll inte så konstigt, det är väll ändå utvikningstidingarnas rolls! Men att hon skulle ner nio kilo, nja. Hon kanske skulle börja träna lite mer igen bara :rolleyes: Få lite muskler igen så att säga :D

Bikerbitch skrev:
Det är bra att väga mycket, då står man stadigt på jorden

Nu vet ju jag att du skrev det där med glimten i ögat och lite på skoj... men så kul att väga mycket är det faktiskt inte. http://www2.ks.se/go.wiz?doc=1024186&sid=

Jag är nyupptäckt typ-2'are (sen 40 dagar) som inte behöver någon medicin (ännu). Bara motion och flera mål mat (vanlig mat) om dan, fast lite mindre portioner. Väger även 8.5 kilo mindre. Jag äter bara när jag är hungrig, dvs inte när jag bara är "sugen".

30 minuters promenad (i ett svep) om dagen gör underverk med kroppen!

Ge mig hennes lunar så fixar vi henne...
Förövrigt är hon ju någon av nutidens mest fotograferade människor... vore konstig om det inte fanns ETT enda foto hon ser "NORMAL" ut på, vilket hon gör här. Säger som Mattias; I'd hit it.. :banana

Bikerbitch skrev:
Välkommen till den oretuscherade verkligheten. Killar som tror att tjejerna i utvikningstidningar ser ut så på riktigt vet jag inte riktigt vad jag skall säga om..

Jag känner många tjejer som har vikt ut sej, och de ser ut som på bilderna, varken mer eller mindre. Givetvis med mycket smink och snygg frisyr, men inte så retuscherade. Sen är det många som är väldigt retuscherade med, givetvis, men ingen av dem jag känner.

Bara en fråga, hur snygga e ni när ni e på gymmet eller på badstranden eller på väg till ICA? Jag gör mej iordning när jag jobbar eller plåtar eller festar, men inte fan sminkar jag mej när jag ska till gymmet eller tilll ICA o handla mjölk.

Jisses va tjock hon e!!! *stänger av datorn och hoppas på att hon inte e kvar där när jag trycker på power igen*

britt2.jpg

Jag har INGENTING med den här bilden o göra! :fakta

Last edited:
Jag ber om ursäkt. Jag syftade lite mer på mig själv när jag skrev det.

Nej, det är inte kul att väga för mycket. Speciellt inte när man åker på sjukdomar som man inte alls vill ha. Hoppas jag inte trampade alldeles för mycket på dina tår.

andersbrink skrev:
Nu vet ju jag att du skrev det där med glimten i ögat och lite på skoj... men så kul att väga mycket är det faktiskt inte. http://www2.ks.se/go.wiz?doc=1024186&sid=
Jag är nyupptäckt typ-2'are (sen 40 dagar) som inte behöver någon medicin (ännu). Bara motion och flera mål mat (vanlig mat) om dan, fast lite mindre portioner. Väger även 8.5 kilo mindre. Jag äter bara när jag är hungrig, dvs inte när jag bara är "sugen".
30 minuters promenad (i ett svep) om dagen gör underverk med kroppen!

Bikerbitch skrev:
Jag ber om ursäkt. Jag syftade lite mer på mig själv när jag skrev det.

Inga tår trampade alls. Jämfört med vad man har gått igenom under vintern är sporthoj och alla dess tokstollar en av höjdpunkterna under dygnet som gör vardagen lite lättare. Du motionerar?

Motion låter kanske tråkigt, men hade jag vetat då (i min ungdom) vad som komma skulle... hade jag "offrat" 30 minuter om dagen (man behöver inte gå alla dagar heller, man får fuska :-) och undersökt grannskapet, till fots.

/sallad, pasta & lax, kaffe å kaka... å snart 30 minuters rask glutt på grannskapet på vad för stolligheter Svenssonarna håller på med i trädgårdarna

Bra att det inte är några hard feeling. Ja jag motionerar. Varje dag reser jag mig upp ifrån sängen, det är en riktig prestation.. Skämt åsido. Tränar 1 gång i veckan och springer runt som ett fån i skolan hela dagarna.
Och försöker ta promenader då och då.

andersbrink skrev:
Inga tår trampade alls. Jämfört med vad man har gått igenom under vintern är sporthoj och alla dess tokstollar en av höjdpunkterna under dygnet som gör vardagen lite lättare. Du motionerar?
Motion låter kanske tråkigt, men hade jag vetat då (i min ungdom) vad som komma skulle... hade jag "offrat" 30 minuter om dagen (man behöver inte gå alla dagar heller, man får fuska :-) och undersökt grannskapet, till fots.
/sallad, pasta & lax, kaffe å kaka... å snart 30 minuters rask glutt på grannskapet på vad för stolligheter Svenssonarna håller på med i trädgårdarna

Bikerbitch skrev:
Nej, det finns nog inget som kan kallas normalt. Inte heller idealvikt eller idealutseende.

Idealvikt har igentligen inget med utseende att göra. Utan det är den vikt som kroppen mår bäst av.

\Masonit

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back