Bikerbitch
Stolt mamma
Det är bra att väga mycket, då står man stadigt på jorden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Det är bra att väga mycket, då står man stadigt på jorden

Bikerbitch skrev:Välkommen till den oretuscherade verkligheten. Killar som tror att tjejerna i utvikningstidningar ser ut så på riktigt vet jag inte riktigt vad jag skall säga om..
Villee skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,470807,00.html
är det verkligen brittan på bilden så ere nästan så att man tackar nej![]()
#Olsson# skrev:Är inte hennes kalsonger lite för små![]()
måste ni kolla in denna lilla flash-filmen!! 
Miss BrInK skrev:Jag hade!

Mattias skrev:Hey, ställ dig i kö! Eller... vi kan dela på henne om du vill.![]()

Miss BrInK skrev:Nja jag vill helst ha henne för mig själv tack!![]()
andersbrink skrev:Nu vet ju jag att du skrev det där med glimten i ögat och lite på skoj... men så kul att väga mycket är det faktiskt inte. http://www2.ks.se/go.wiz?doc=1024186&sid=
Jag är nyupptäckt typ-2'are (sen 40 dagar) som inte behöver någon medicin (ännu). Bara motion och flera mål mat (vanlig mat) om dan, fast lite mindre portioner. Väger även 8.5 kilo mindre. Jag äter bara när jag är hungrig, dvs inte när jag bara är "sugen".
30 minuters promenad (i ett svep) om dagen gör underverk med kroppen!
Bikerbitch skrev:Jag ber om ursäkt. Jag syftade lite mer på mig själv när jag skrev det.
andersbrink skrev:Inga tår trampade alls. Jämfört med vad man har gått igenom under vintern är sporthoj och alla dess tokstollar en av höjdpunkterna under dygnet som gör vardagen lite lättare. Du motionerar?
Motion låter kanske tråkigt, men hade jag vetat då (i min ungdom) vad som komma skulle... hade jag "offrat" 30 minuter om dagen (man behöver inte gå alla dagar heller, man får fuskaoch undersökt grannskapet, till fots.
/sallad, pasta & lax, kaffe å kaka... å snart 30 minuters rask glutt på grannskapet på vad för stolligheter Svenssonarna håller på med i trädgårdarna
Bikerbitch skrev:Nej, det finns nog inget som kan kallas normalt. Inte heller idealvikt eller idealutseende.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller