Brittan blivt skabbigare

Bikerbitch skrev:
En symbol? En person som tjejer ska se upp till och önska att "Åh snälla gode gud, gör mig lika smal som Brittan" ?
Sen att flickorna är retuscherade verkar inte gå in i lilla skallen.

Ja visst är det tragiskt, men så är det

Bikerbitch skrev:
Att hon ser ut som fan har jag väldigt svårt att hålla med om.
Finns ingen direkt idealvikt. Tycker du alla damer över 60 pannor ser ut som fan eller bara hon därför hon skall vara en ideal-flicka?

bara därför att hon ska va ideal

finns gulliga i alla åldrar och vikter upp till.. tjaa 90% av den egna vikten eller nåt sånt? Beror ju lite på längd också, sen finns ju snygga tjejer som väger mer och skulle passa andra jättebra även om man själv skulle avstå.

Smaken är som baken, delad med massa rövhår. Tur att det finns folk som gillar större människor och tur att det finns folk som gillar smala människor.

Men man skall aldrig vara elak pga någon är smal/tjock eller liknande..
Det är dumt.

Snorfen skrev:
.....Å jag i min tur vet många tjejer som inte alls är speciellt feta eller så,men likförbannat ska dom gå ner i vikt....här har Playboy och andra "medier"sabbat en hel del fina människor....usch!!Sen spelar det ingen roll vad vi killar än tycker...likförbannat känner dom sig feta m.m....*suck*
Jag vill då inte kramas med några strumpstickor!!
Tjejen ser helt normal ut..om det nu finns nåt som kan kallas normalt nuförtiden....

Nej, det finns nog inget som kan kallas normalt. Inte heller idealvikt eller idealutseende. ja, det är synd att tjejer som inte alls är feta och knappt har något fett ändå gnäller. Är man inte nöjd försvinner ändå inte fettet genom att öppna munnen o gnälla. Men det är ju en anledning till att man skall få bekräftelse, vilket är djävligt fint o få höra ibland då ingen säger spontant att man har fin kropp. Ehrm. Börja träna, sluta jiddra.

vi lever ju tyvärr i ett väldigt utsendefixerat samhälle och det gäller tjejer lika mycket som killar,skillnaden är att vi tar åt oss mindre o försöker ändra oss mindre än tjejer.

Men vi feta SER roliga ut. Titta bara på min avatar. Humor, tamefaaan.

Micke_Lindstrom skrev:
Anledningen till att hon har blivit lite skabbig är att hon blev biten av en skabbräv, som tur var fick hon snabbt tag i sin AK-47 och sköt den lilla rackaren.

Haha!!! Det var den bästa på LÄNGE!! Hahahaha!! :tummenupp

"Just nu är Britney för tjock för att vikas ut"

...säger mer om Playboy och deras drömmande läsare än om Britney... :fakta

Tycker inte att hon ser skabbig eller tjock ut på den där första bilden. Jag gillar sådana :Bugar Dem ska inte vara för smala för då kan man ju inte klämma på ngt :hihi

Dem där in real world bilderna skrämmer mig inte alls, jag förstår inte varför alla blir så förvånade, hon är en vanlig människa precis som alla andra tjejer som ibland har finnar liksom du, so what? Däremot blir jag chockad av att se henne röka, DET är däremot SKABBIGT :6surkart En av dem osexigaste sakerna som finns är när en tjej röker tycker jag!!

tycker snus är värre.......fast rökning är ju ingen höjdare heller.....

Allex skrev:
Tycker inte att hon ser skabbig eller tjock ut på den där första bilden. Jag gillar sådana :Bugar Dem ska inte vara för smala för då kan man ju inte klämma på ngt :hihi

Dem där in real world bilderna skrämmer mig inte alls, jag förstår inte varför alla blir så förvånade, hon är en vanlig människa precis som alla andra tjejer som ibland har finnar liksom du, so what? Däremot blir jag chockad av att se henne röka, DET är däremot SKABBIGT :6surkart En av dem osexigaste sakerna som finns är när en tjej röker tycker jag!!

Micke_Lindstrom skrev:
Anledningen till att hon har blivit lite skabbig är att hon blev biten av en skabbräv, som tur var fick hon snabbt tag i sin AK-47 och sköt den lilla rackaren.

Hahaha :rofl :tummenupp

Mojje skrev:

Hon ser inte dålig ut tycker jag... Lite sliten men vem är inte det emmelanåt? Håller med en av killarna som skrivit längre ner på sidan:

"Originally posted by Graymalkin
Yeah, like you guys are a real treat when you're out at 3 a.m. at the 7-11 getting burritos and beer.

Why do you think makeup artists and stylists make such good money in Hollywood? Because they're bleepin' geniuses! They can take sows' ears like these and make silk purses out of them. Of course, they need about 2 hours to do it.

Supermodels look just like that in TRW -- fairly ordinary-looking women with complexion problems and washed-out eyes. The way they look on "reality" TV isn't reality at all. "

Tänk på det ni :7peta :D

"Just nu är Britney för tjock för att vikas ut" ja hon e ju så fet så man bara vill spy (ironi, tror jag de va)

Ni som tycker att hon är tjock...ni kan aldrig fatta hur jobbigt det är att vara så som det anses vara perfekt i kroppen året runt...låt henne vara sig själv...sen när hon vill bli smal så bantar hon igen inte mer med det,,, att det ska bli tjat så fort nån blir lite tjock..?...hur många på sporthoj har perfekta kroppar?...(förutom jag)...go for it Britney

Är väl inget vidare fel på brittan? Sminket har fördävat ansiktet bara så det kommit massa finnar. Jag hade då inte sagt nej för lite acne :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back