Brittan blivt skabbigare

Det är för roligt med alla dessa pajasar som säger att de skulle sätta på henne om hon bantade tio kg när de själva verket inte ens får göka med brudar som är en fjärdedel som fräscha som henne.

The_FacultyGirl skrev:
Varför ska det alltid diskuteras hur folk ser ut??? :va
Spyr fan på det snart...

Speciellt alla diskussioner kring ämnet.. ORKA!
Tjock, smal, kort, lång... orka!!
Vi har hört det några gånger nu...

Lev livet istället! :tummenupp

Precis, de e fan inte det livet handlar om, jag tror de handlar om nåt me o ha roligt... ?!

The_FacultyGirl skrev:
Varför ska det alltid diskuteras hur folk ser ut??? :va
Spyr fan på det snart...

Speciellt alla diskussioner kring ämnet.. ORKA!
Tjock, smal, kort, lång... orka!!
Vi har hört det några gånger nu...

Lev livet istället! :tummenupp

Jag tror många klagar på just andra för dom själva inte är nöjda med sig själva?

Therudeboy skrev:
Jag tror många klagar på just andra för dom själva inte är nöjda med sig själva?

Så är det säkert i många många fall... men varför?
Människan är verkligen jordens knepigaste varelse..

Nu kommer jag in på ett sidospår men:
Varför snacka skit?
Varför skvallra som fan?
Varför diskutera andras kroppar?
Varför påpeka andras kroppar konstant?
Varför vara missnöjd med sig själv? Nästan bara en själv som kan ändra på det ändå. Går man runt och avskyr sig själv kommer omgivningen också göra det till slut.

Varför ens ha sådana här diskussioner? Varför behövs/görs det ens?

Orka...

Det verkar som folk klagar på dom som dom själva vill se ut som. Jag är en liten tjockis men inte fan klagar jag på andra för det. Vill jag gå ner i vikt så gör jag ju det, inte för att jag är en jättetjockis men mullig är man allt men på ett fint sätt :tungan

Allex skrev:
Dem där in real world bilderna skrämmer mig inte alls, jag förstår inte varför alla blir så förvånade, hon är en vanlig människa precis som alla andra tjejer som ibland har finnar liksom du, so what? Däremot blir jag chockad av att se henne röka, DET är däremot SKABBIGT :6surkart En av dem osexigaste sakerna som finns är när en tjej röker tycker jag!!

:Bugar

Skönt att slippa skriva själv... Fast det med rökning gäller båda könen...

lee skrev:
Det är för roligt med alla dessa pajasar som säger att de skulle sätta på henne om hon bantade tio kg när de själva verket inte ens får göka med brudar som är en fjärdedel som fräscha som henne.

:nicka

The_FacultyGirl skrev:
Människan är verkligen jordens knepigaste varelse..

No shit...
Du har så rätt.

MEN! Jag gillar inte Brittan, och jag gillar framför allt inte Playboy.
De kvinnor som nöjer sig med att reducera sig till ett utseende och enbart genom det blir till förebilder för yngre generationer...ja... *suck*
Jag blir irriterad... :huvet

Last edited:
skoteridioten skrev:
Alltså.. Farsan slog upp tidningen idag och häpnade; Men kolla vad fet hon har blivit!
*suck
Jag brukar inte tycka såhär, men ser ni nån skillnad på henne nu jmf med en normal brud? Fan lite hull att hålla fast sig i skadar väl inte... :rolleyes:

Den som vet den talar, jag håller med :hihi :hihi :hihi :hihi

Villee skrev:
finns gulliga i alla åldrar och vikter upp till.. tjaa 90% av den egna vikten eller nåt sånt? Beror ju lite på längd också, sen finns ju snygga tjejer som väger mer och skulle passa andra jättebra även om man själv skulle avstå.

Tycker du har ett konstigt resonemang, är det vikten eller personen du fattar tycke för?

Vikt är iaf enligt mig som ålder, det spelar ingen större roll om man tycker om varandra.

//@

Hmm, tidigare tyckte jag inte att "vikt" o "lite fet" gjorde ngt MEN när ett av mina ex blev bara tjockare o tjockare så var det inte lika kul. Jag var då mkt vältränad o hon satt mest o käka chips.... Jag varna henne för att bli för tjock!! men hon gick från straxt under 60 till dryga 95 :skrämd

Då tog det definitivt slut!!!!

Har sedan dess bara haft flickor som vägt UNDER 60 :va (Med ngt enstaka undantag...)

Så JA, jag e "viktkänslig" det e bara så vare sig det e bra lr dåligt...

.../Yoshi

"Just nu är Britney för tjock för att vikas ut"

Glöm inte bort vilken tidning som skrev detta. Aftonbladet :huvet
Går mer å mer mot en skvaller tidning tycker jag :va

Yoshi_gixxeRR skrev:
men hon gick från straxt under 60 till dryga 95 :skrämd

Där kan jag faktiskt hålla med dig till viss del, ofta så medför en sådan viktförändring också en ganska stor personlig förändring och helheten blir annorlunda.

Ställde mig bara lite frågande till att sätta %-gränser för vad tjejen får väga i förhållande till killen osv.

//@

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back