Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inches skrev:Undrar vart Braking Wave bromsskivor finns att köpa?
Ngn som vet ngn bra sida med priser och sånt?
/Inches
Jag köpte mina waveskivor för 140£ frakten inkluderad på ebay av en kille. Tror han sålde för GSXR, TLR, Ducati....Inches skrev:Undrar vart Braking Wave bromsskivor finns att köpa?
/Inches
Lite mindre vikt och möjligen lite bättre kylningseffekt.ethno skrev:Varför ska man köpa dessa skivor? Är inte så insatt i det. Vad är fördelen?
Jupp, undrar hur stor effekt det egentligen har på vår nivå...Swedie skrev:Lite mindre vikt och möjligen lite bättre kylningseffekt.
Wiseguy skrev:Fick svar att "Priserna är per skiva och 2695:- (5390:- för ett par fram)."
Inte lika billigt längre.
Då är det smartare att köpa via tyska e-bay.
Då kan du få tag på ett par nya waveframskivor för 3500-4500 (2 st skivor).
Med svenska mått mätt så är priset bra.Kraschpucken skrev:Är 5390 spänn för ett par skivor mycket? känner killen som har det här Peansweden. och han menar att bromsarna är väldigt bra för det priset.
Jag behöver nya skivor fram själv och vet inte riktigt vad riktpriset ligger på i sverige t.ex.?
Tyskland är billigast/bäst eller?
sharpedge skrev:Jag köpte mina waveskivor för 140£ frakten inkluderad på ebay av en kille. Tror han sålde för GSXR, TLR, Ducati....
Sen hade han sänkt priset till 99£
Ska kolla upp adressen.
EDIT: Han har tydligen slutat att sälja bromsskivorna, men jag hittade liknande par av en annan... kan ju vara samma som bara bytt namn i ebay.
http://cgi.ebay.com/SUZUKI-GSXR-BRA...010067325QQcategoryZ10534QQrdZ1QQcmdZViewItem
Inches skrev:Undrar vart Braking Wave bromsskivor finns att köpa?
/Inches
Försumbar är mitt tips.fezt skrev:Jupp, undrar hur stor effekt det egentligen har på vår nivå...![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|