Bra Automatbiltvätt i Gbg

Jag rekomenderar partille handtvätt! De gör en snabbtvätt för 140kr och tar 320 kr för o tvätta hela bilen invändigt och utvändigt! De är riktigt bra oxå!

Statoil backadal. Står Jocke i kassan kan du hälsa från mig, kanske kanske blir det rabatt på ett guldprogram då. ;)

De har spolhall med polett-högtryckar också om det känns bättre.

lilltryne skrev:
2696713 Jag rekomenderar partille handtvätt! De gör en snabbtvätt för 140kr och tar 320 kr för o tvätta hela bilen invändigt och utvändigt! De är riktigt bra oxå!

Har de nån hemsida eller??? eller har du nåt telefonnummer till dem? :Bugar

Rasorblade skrev:
2696680 Ähh fiaten kan du väl tvätta i vilken vattenpöl som helst:D

Jag bara väntade på en sån komentar från dig :mad: :D

Halogen skrev:
2696736 Statoil backadal. Står Jocke i kassan kan du hälsa från mig, kanske kanske blir det rabatt på ett guldprogram då. ;)

De har spolhall med polett-högtryckar också om det känns bättre.

Menar du där mitt emot Scandic eller? :va :)

Last edited:
Bilbadet i partihallarna e grymt bra å kostar bara 120kr jämfört med Mjuktvätt i sävedalen som kostar 200kr nånting.

Så de rekomenderar jag! Brukar tvätta mina mina bilar där ofta!

sirSmokealot skrev:
2696867 Har de nån hemsida eller??? eller har du nåt telefonnummer till dem? :Bugar
http://gulasidorna.eniro.se/query?w...name=&where=partille&advert_code=63599955&ax=

De är inte bäst på o va trevliga o insäljande, men de är kanon på o få bilen ren. Bra öppettider, tror de har öppet till 17 på helgen, bara köra dit o köra dropin. Tar du heltvätt ska du räkna med o ta en promenad eller någe, för de håller på och tvättar och damsuger i nästan en timma. Riktigt noggranna är de! :tummenupp

Har tvättat ett par gånger på handtvätten vid JET i kållered.
Det blir helt OK för priset av ca 100:-

sen att dem sa åt mig att min gamla 240 var rostig, och skrattade åt mig, det bjuder jag på :pannkyss

Det blev Preem nedanför mitt... Det hade högtryckstvätt, och man fick två tvättar till priset av ett! (om man gick in och klagade efter första tvätten;)

sirSmokealot skrev:
2698643 Det blev Preem nedanför mitt... Det hade högtryckstvätt, och man fick två tvättar till priset av ett! (om man gick in och klagade efter första tvätten;)

Den modellen får man nog prova.
blir det dubbelt så rent då?

vad är syftet på att köra automattvätt när bilen blir smutsig med en gång igen?
Bättre att spola av för hand i en gds-hall

Jag rekommenderar Shell vid Polishuset efter kl 21:00 då är det halva priset på alla program. Guld programmet kostar 70 spänn då och du får även lite "torkdukar" o sånt så man kan torka rent I brädan. Men ta inte avfettningen för den är värdelös :)

Ifall du underhåller bilen med handvätt ibland; Preem Ullevi (Gårda, snett emot brandstationen).

Dock är det högtryck så den är perfekt för folk som sköter sina bilar, sköter man ej bilen så är det ingen idé att tvätta där. Kaffet är gott också, fastfood utbudet är enormt.

:rolleyes:

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back