Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan nog tänkte mig att det är bra handskar.Nyteknik skrev:Överväger att köpa en av dessa imorgon tisdag. Någon med erfarenhet som kan avråda eller rekommendera?
Edit: Varför är lill- och ringfinger ihopkopplade på handsken till höger?
Nyteknik skrev:Varför är lill- och ringfinger ihopkopplade på handsken till höger?
2meter skrev:ÅK till mc-poolen
Racing gp
Mjukare Billigare Bättre
Tycker jag iallafall
Bj.O.rn skrev:Lill- å ringfinger sitter ihop så att man bryter bägge på en gång, blir mer demokratiskt och mycket enklare så.. Ser likadant ut på Alpinestars senare modeller
/B
Oh, ser ut som en handske från andra världskrigetNyteknik skrev:Tack för råd och info om lillfingret.
MC-Poolen – har de verkligen seriösa grejer för racing?
Edit: Du menar den nedan? Grymt ful handske. Även om den är bra och prisvärd är den helt enkelt för ful.

Nyteknik skrev:Tack för råd och info om lillfingret.
MC-Poolen – har de verkligen seriösa grejer för racing?
Edit: Du menar den nedan? Grymt ful handske. Även om den är bra och prisvärd är den helt enkelt för ful.
Äsch, säkerhet?2meter skrev:Sorry tänkte inte på att detta är ett posörforum.
Jag tänker säkert först![]()
![]()
oakhammer skrev:Om du överväger något annat märke så kan jag rekommendera: Alpinstars Modell: SP 2
En mycket mjuk och skön handske med knog skydd i kevlar. Satt kanon direkt och blir nog bara mjukare och skönare med tiden.
Är dock min första MC-handske, så du får ta mina råd utifrån det.
Använder dock handskar i jobbet.
Mvh Pär
Josafan skrev:Hur är dom jämfört med GP plus, jag köpte ett par GP plus begagnade och dom var ju fina o så. Men när jag provade dom så tyckte jag att jag fick onormalt ont i händerna och så. Funderar starkt på att byta till SP-2.
oFFkeFF skrev:Halvarsson har ett par för tusenlappen i känguruskinn som jag tycker funkar perfekt, mjuka och sköna från start.

Nyteknik skrev:Har provat dessa och Alpine Stars samtliga. Inga är sköna. Inte heller de i mitt första inlägg är riktigt sköna utan ganska stela och trånga.
![]()
Nyteknik skrev:Överväger att köpa en av dessa imorgon tisdag. Någon med erfarenhet som kan avråda eller rekommendera?
Edit: Varför är lill- och ringfinger ihopkopplade på handsken till höger?
Du menar Halvarssons GP.oFFkeFF skrev:Halvarsson har ett par för tusenlappen i känguruskinn som jag tycker funkar perfekt, mjuka och sköna från start.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |