Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Om du nu inte får tag i dom du söker så är dessa super att ha på handen. Smidiga som satan. Spyke HP tech är namnet.
//jaG
//jaG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vafan, hittade du ingen större bild?Zeb_Macahan skrev:Om du nu inte får tag i dom du söker så är dessa super att ha på handen. Smidiga som satan. Spyke HP tech är namnet.
//jaG

Nyteknik skrev:Överväger att köpa en av dessa imorgon tisdag. Någon med erfarenhet som kan avråda eller rekommendera?
Nordgren skrev:
Strider skrev:Däremot har varit i backen två gånger med ett par Nankai och de är fortfarande hela.
Torkel skrev:Reuterholt alias R2 säljer ju RST's handskar, jag provade den näst bästa (läs dyraste) modellen och den satt otroligt skönt, väntar bara på att han ska få hem värstingmodellen, känns den lika bra så blir det nog köp.
Strider skrev:Nix, de kan inte rekommenderas. Jag har marksynat en gång med Halvarssons GP och det "jättestarka" känguruskinnet gick sönder.
Däremot har varit i backen två gånger med ett par Nankai och de är fortfarande hela.
ja det stämmer, tyvärr stämmer även det som nyteknik säger också, dock så beror detta på att den nya modellen är så extremt skön, säker och prisvärd att Englandsmarknaden slukar allt dom tar fram, och mer därtill.Torkel skrev:Reuterholt alias R2 säljer ju RST's handskar, jag provade den näst bästa (läs dyraste) modellen och den satt otroligt skönt, väntar bara på att han ska få hem värstingmodellen, känns den lika bra så blir det nog köp.
Strider skrev:Du har helt rätt, men med tanke på vad Alpinestars och Spidis dyraste kostar så är Nankai obetydligt mer kostsamma.
Kolla med Mitonga, de hade massor på hög i augusti i fjol.
McFille skrev:Mitonga har en massa überfina Nankai och Swift handskar hemma.
Swift är lite billigare än Nankai, men grymt fina och prisvärda handskar!
Nyteknik skrev:Jag besökte Mitongas hemsida. Värdelöst. Ingen info om Nankai. Bara massa musik.
Jag köper Nordgrens Dainese.
R2 skrev:ja det stämmer, tyvärr stämmer även det som nyteknik säger också, dock så beror detta på att den nya modellen är så extremt skön, säker och prisvärd att Englandsmarknaden slukar allt dom tar fram, och mer därtill.
Dock så har jag en order liggandes så nånn gång kommer dom ju hem.
ChrisAsh har ett par av värsta modellen och är mkt nöjd.
Chris Ash skrev:Den handsken tillhör de absolut skönaste jag provat, inräknat prisklasser mellan 500-3000kr,kanske den allra skönaste, hur den håller att glida på vet jag inte då mina vurpor med dem inte har utsatt handskarna för något våld. Men de är som sagt sköna och känns säkra.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |