bockbrännar festen i slutet av april

Rigge skrev:
Ska bli 14 grader varmt imorrn om pohlman kan sina grejer.

Hoppas det för eran skull. Själv är jag hojlös för tillfället.

Kan man få en ofärgad synpunkt om köp av en 89.ans ZXR. Kan det vara skapligt köp för en som inte är så speciellt van att åka "riktig" sporthoj eller är en CBR 600 alt. GSXR-750W ett bättre alternativ??

//Thomas

Jag åker ju ett lok så det blir inga probs :tummenupp Men det ser ju inge kul ut,, Jag liter på Pholman :tummenupp :tummenupp

Helvete va det ska partas :öl :öl

toca1 skrev:
Jag åker ju ett lok så det blir inga probs :tummenupp Men det ser ju inge kul ut,, Jag liter på Pholman :tummenupp :tummenupp

Helvete va det ska partas :öl :öl
jag tänkte att vi skulle testa att dra mot varandra,, måste se hur bra x12an går

blom skrev:
gixxer och kawa är bra för dig.. du kommer väl på festen

Tyvärr inte. Jag har en kompis som lyckades bli född på valborg så jag är bjuden på fest hos honom. Får skälla lite på hans mamma om jag träffar henne att hon inte knep ihop ett dygn till :D

Tips:

Ha soppa så ni klarar er till Sala och tanka där.

7,92 för 95 oktan. :tummenupp

Hur ser det ut hos er nu, här finns det ganska gott om slask på gatorna och snö på gräsmattorna :(

Plippade på barometern nyss. den flyttade sig 2mm åt rätt håll!
Jag trår det spricker upp, titta på bilderna det kommer fina streetfighter vindar från tyskland ;)

+10 & sol i götet,,, enligt nyheterna så ska dét vara uppehåll hela vägen från gätet till gävle & kl 20:00 i kväll va det en stor SOL över gävle :tummenupp :tummenupp Satan va gött :öl :fakta

Ring mig på 070-775 27 62 om det skulle hända ngt,,, annars så syns vi på E-stop (statoil/max) kl 10:15 - 10:30 :tummenupp

Kör lungt,, det ska INTE jag göra :fakta :D :squid

då är vi i princip på väg... ja vädret ska bli skapligt men dom har ju haft fel förut.. nu ska jag åka till kumla,

Kom just hem från jobbet *gäääääsp* o kl är nu 0850..
det regnar ute .. finns lite snö på sidorna om vägen, 5 grader varmt bara än så länge :( Men dom har ju lovat bättre väder under dagen, men fel har ju inträffat förr på tv...

Om ni ger er iväg nu så ta de lugnt, de kan vara halt på sina ställen... :fakta
är de för kallt när ni kommer här så blir de nog bara :öl annars fryser vi ballarna av oss...

Jahaja... nu skiner solen... nu när jag ska åka bil för att det är dåligt väder :mad:
Nåja, kul för er andra med fint åkväder, själv får jag väl trösta mig med mer :öl

ambulans skrev:
Kom just hem från jobbet *gäääääsp* o kl är nu 0850..
det regnar ute .. finns lite snö på sidorna om vägen, 5 grader varmt bara än så länge :( Men dom har ju lovat bättre väder under dagen, men fel har ju inträffat förr på tv...

Om ni ger er iväg nu så ta de lugnt, de kan vara halt på sina ställen... :fakta
är de för kallt när ni kommer här så blir de nog bara :öl annars fryser vi ballarna av oss...

Ingen åkning till Tierp ifall det är blöt asfalt eller?? :confused: :confused:

Eller är Tierp stryket sedan länge?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!