bockbrännar festen i slutet av april

Hagster skrev:
Jag tänkte också hänga med upp... Någon som vill ta en hoj- och kortlös Hagge på bönpallen? :)

Edit; Är självfallet med och delar på bensinen upp.

Finns plats i bil, men det duger väl inte :rolleyes:

Carro skrev:
Järnvägshotellet låter :tummenupp

Jag låser gärna in gamla bettan i nått garage om det går och ordna :D

/ Carro :hej
har kollat upp med Gefle mc i kväll om att kunna låsa in era hojar där. Alla får nog plats. Och det är ordnat så det är folk som låser upp åt er dagen efter :tummenupp

Re: Re: Re: sakta i backarna =)

ambulans skrev:
Snälla ni... gör det UTANFÖR i såfall.. sist gick de inte att va där på flera timmar... *host host*
Sorry Anders, det var jag som gjorde den rivaren :D , men jag kan trösta dej med att jag inte blir med på den här festen :(

Re: Re: Re: Re: sakta i backarna =)

Mr. President skrev:
Sorry Anders, det var jag som gjorde den rivaren :D , men jag kan trösta dej med att jag inte blir med på den här festen :(

ja.. men gör de utanför.. :) klart du ska va me... finns inget som är viktigare... :o

Re: Re: Re: Re: Re: sakta i backarna =)

ambulans skrev:
ja.. men gör de utanför.. :) klart du ska va me... finns inget som är viktigare... :o
Som traditionen bjuder så ska jag fira med familjen på kvällen, men jag blir med och åker på dan :tummenupp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sakta i backarna =)

Mr. President skrev:
Som traditionen bjuder så ska jag fira med familjen på kvällen, men jag blir med och åker på dan :tummenupp

aha...lysande.. ja de är samling vid 14.. statoil Hagaström.. sen bär de av till Tierp.. !! najs.. :)

Hagster skrev:
Jag tänkte också hänga med upp... Någon som vill ta en hoj- och kortlös Hagge på bönpallen? :)

Edit; Är självfallet med och delar på bensinen upp.

Jag har en plats ledig men då får du ta dej till Örebro först

När går starten i Örebro? :squid Jag åker upp från Götet så det skulle ju vara liiiite jobbigt att missa starten lissom :p

rainman skrev:
Och jag åker bil så jag får åka från örebro 09:30 för att hinna till gävle samtidigt som er :(

åker du i Steves Loyd som ska hålla på i 4,5 timme för att åka 23 mil... :rolleyes:

ambulans skrev:
åker du i Steves Loyd som ska hålla på i 4,5 timme för att åka 23 mil... :rolleyes:

Volvo 745! max 110 om det är medlut :D

Näe, men om hojarna ska åka 11 så kommer dom vara framme en timme innan mig :rolleyes:

Så är det folk som ska ha öl/packning med sig så pm:a mig!

rainman skrev:
Volvo 745! max 110 om det är medlut :D

Näe, men om hojarna ska åka 11 så kommer dom vara framme en timme innan mig :rolleyes:

Så är det folk som ska ha öl/packning med sig så pm:a mig!

oroa dig inte.. dom kommer att va så ömma i röven efter 15 mil så då sitter dom o fikar nånstans... :D

en liten sak bara boys and girls..
Innanför dörrarna sen på Gävle mc , på kvällen så är det inte tillåtet att ha med sig nåra medhavda drycker med snurr i bollen kemiska substanser...

Det finns i baren mkt goda festisar, med lustiga sugrör... som är mkt prisvänliga... bra nära inköpspris...
allt för att klubben ska överleva..

sen om ni på hotellet innan tankar lite.. det är ju en annan sak :tummenupp

Last edited:
ambulans skrev:
oroa dig inte.. dom kommer att va så ömma i röven efter 15 mil så då sitter dom o fikar nånstans... :D

en liten sak bara boys and girls..
Innanför dörrarna sen på Gävle mc , på kvällen så är det inte tillåtet att ha med sig nåra medhavda drycker med snurr i bollen kemiska substanser...

Det finns i baren mkt goda festisar, med lustiga sugrör... som är mkt prisvänliga... bra nära inköpspris...
allt för att klubben ska överleva..

sen om ni på hotellet innan tankar lite.. det är ju en annan sak :tummenupp
Ser just nu väldigt lovande ut vad beträffar vädret till sista april.
DET KOM JU FÖR FAAN EN DECIMETER SNÖ I NATT.

Mr. President skrev:
Ser just nu väldigt lovande ut vad beträffar vädret till sista april.
DET KOM JU FÖR FAAN EN DECIMETER SNÖ I NATT.

ja.. i så fall få vi väl kolla vem som kan göra den längsta stoppisen inomhus i stället då.. :o

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT