BMW S1000R (inte RR) - tråden!

Om det är samma som på bilsidan så är det en krets som spar mätarställningen.
enligt generalagenten är det viktigt att veta hur kodpluggen fungerar, fick ett mejl av dom då jag hade lite frågor. Så om det har med mätarställning å göra så borde det inte vara nått som jag borde kunna 'använda' så va i helv... e kodpluggen :va

enligt generalagenten är det viktigt att veta hur kodpluggen fungerar, fick ett mejl av dom då jag hade lite frågor. Så om det har med mätarställning å göra så borde det inte vara nått som jag borde kunna 'använda' så va i helv... e kodpluggen :va
Kan dom mena diagnosuttaget, eller finns det en programmeringskontakt maybe?
Jag gissar vilt här.

Skröt tidigare om att jag sitter bra på hojen trots att jag är över 2m, men sen jag testade S1000XR på mässan så var jag såld. Beställt en sån nu.

Är det någon som är intresserad av väskor till S1000r så har jag två BMW originalväskor till salu. Tankväska samt "toppbox" (Mjuk)
1000 resp 1500kr st :tummenupp

Skröt tidigare om att jag sitter bra på hojen trots att jag är över 2m, men sen jag testade S1000XR på mässan så var jag såld. Beställt en sån nu.

Är det någon som är intresserad av väskor till S1000r så har jag två BMW originalväskor till salu. Tankväska samt "toppbox" (Mjuk)
1000 resp 1500kr st :tummenupp

Om det är originalen så är jag intresserad!

Hur ser det ut med kylarvätska för er andra? Följer trött diskussionerna i det engelska forumet.

Kan konstatera att min hoj gått ca 150 mil sedan förra servicen och kylarvätskan är nere på (under?) min igen... :( Detta resulterar i att den redan nu, trots blygsam värme ute, snabbt kliver upp över 100 grader så fort man står lilla minsta still.

Då min kära fullkittade och S1000RR blev stulen i Oktober förra året har jag nu beslutat att köpa en S1000R. Billigare försäkring och kanske lite mer användarvänlig på gata. Beställningen är lagd på en svart. Hoppas få leverans runt nästa vecka! :)

Någon som vet om SC-Project är bra grejjer när det kommer till deras avgas/slipon?
Ska bli kul att kitta och göra nya hojen personlig!
/ZexeL

Då min kära fullkittade och S1000RR blev stulen i Oktober förra året har jag nu beslutat att köpa en S1000R. Billigare försäkring och kanske lite mer användarvänlig på gata. Beställningen är lagd på en svart. Hoppas få leverans runt nästa vecka! :)

Någon som vet om SC-Project är bra grejjer när det kommer till deras avgas/slipon?
Ska bli kul att kitta och göra nya hojen personlig!
/ZexeL
oja :) , varet helnöjd med deras slip-on till två tidigare hojar. tyckte dock deras slip-on till s1000r var sådär. men vill du ha det är det nog 100% passning som det brukar vara.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT