bmw 850csi mot min hornet 900

Kolla gärna in denna orginal Bmw M5 mot Ferarri 360....dessa har grepp kan jag lova...det hade inte någon orginal hoj haft här!!

http://www.muchosucko.com/video-m5vs360.html

Och här kan man se hur lätt en rutinerad förare i en Bmw slår en minst lika rutinerad mc åkare..på krokiga vägar!!

http://www.muchosucko.com/video-theghostrideragain.html

Och till avslutning, undrar om det finns många rejs hojar som klarar den då....

http://www.muchosucko.com/video-9secgeometro.html

Detta var bara en liten finger pekning åt att bilar är också snabba, och allra helst på en krokig väg....men även rakt fram...man ska inte rejsa mot fel bil....då blir det :arsele
 
DFMSWEDEN skrev:
2081580 Kolla gärna in denna orginal Bmw M5 mot Ferarri 360....dessa har grepp kan jag lova...det hade inte någon orginal hoj haft här!!

http://www.muchosucko.com/video-m5vs360.html

Och här kan man se hur lätt en rutinerad förare i en Bmw slår en minst lika rutinerad mc åkare..på krokiga vägar!!

http://www.muchosucko.com/video-theghostrideragain.html

Och till avslutning, undrar om det finns många rejs hojar som klarar den då....

http://www.muchosucko.com/video-9secgeometro.html

Detta var bara en liten finger pekning åt att bilar är också snabba, och allra helst på en krokig väg....men även rakt fram...man ska inte rejsa mot fel bil....då blir det :arsele

Äntligen en som hänger med lite :banana
 
om vi lämnar de fria fantasierna i Zatzyvärlden och tar lite QP-tider
från en trevlig bana där man kör flera klasser (Brno):

hittade följande pole-tider:

DTM: 1,52
MotoGP: 1,57
WSBK: 2,03
WSS600: 2,06
ETCC: 2.10

en extrem racerbil är snabbare än en dito MC
men skillnaden mellan en racemotorcykel och en
sportmc är mycket mindre än i bilvärlden.
 
gthyni skrev:
2081662 om vi lämnar de fria fantasierna i Zatzyvärlden och tar lite QP-tider
från en trevlig bana där man kör flera klasser (Brno):

hittade följande pole-tider:

DTM: 1,52
MotoGP: 1,57
WSBK: 2,03
WSS600: 2,06
ETCC: 2.10

en extrem racerbil är snabbare än en dito MC
men skillnaden mellan en racemotorcykel och en
sportmc är mycket mindre än i bilvärlden.

Om du jämför en racerbil med en riktig sportbil då??? typ Enzo, Konigsegg, lambo, om man nu ska säga att de e mindre skillnad på race o sporthoj? så får man väl jämföra en racebil med riktig sportbil??? Eller... :7peta :rofl
 
DFMSWEDEN skrev:
2081580
Och här kan man se hur lätt en rutinerad förare i en Bmw slår en minst lika rutinerad mc åkare..på krokiga vägar!!

http://www.muchosucko.com/video-theghostrideragain.html

Vad då lätt? Bågen släpper ju på gasen hela tiden och det behövdes inte lång raksträcka innan bågen var uppe i häcken på BMW:n.

Denna film är ju en följa john film och då kameran sitter på bågen blir det en
ganska dålig film om bågen kör om BMW:n ;) :hihi
 
DFMSWEDEN skrev:
2081580 Kolla gärna in denna orginal Bmw M5 mot Ferarri 360....dessa har grepp kan jag lova...det hade inte någon orginal hoj haft här!!

http://www.muchosucko.com/video-m5vs360.html

Och här kan man se hur lätt en rutinerad förare i en Bmw slår en minst lika rutinerad mc åkare..på krokiga vägar!!

http://www.muchosucko.com/video-theghostrideragain.html

Och till avslutning, undrar om det finns många rejs hojar som klarar den då....

http://www.muchosucko.com/video-9secgeometro.html

Detta var bara en liten finger pekning åt att bilar är också snabba, och allra helst på en krokig väg....men även rakt fram...man ska inte rejsa mot fel bil....då blir det :arsele


Blaha, vad ligger din lojalitet, detta är ju ett forum för sporthojar :4skrika .

Diskussionen bil vs. mc slutar nästan alltid med värsting bil mot standard mc och med förutsättningen att det är "optimerad" bana för bil (hur banan är designad, kan ge fördel hoj eller bil) eller krogiga vägar som ger fördel för bilen. (Det finns ju som bekant fysiska skillnader när det gäller att ha två (ett) hjul i backen än fyra, samt luftmotstånd).

Det måste finnas massor av hojåkare som kan ge historier angående hoj vs. bil. Eftersom det är rätt vanligt att "oerfarna" bilförare med sin coola bil tror att de kan hänga av en hoj vid t ex rödljuset.
 
IronMike skrev:
2080377 Vi måste testa under bättre omständigheter ;) ..vore kul å testa från 250.

klart du får provköra! om jag får provgå-med din hund, hehe skämtåsido, vill ha en sån jycke..sugen på gixxer med ;) hade jag haft mer pengar å mindre lån så hade vi kunnat byta jämt, bilen mot din jycke å båge :)

har du ställt på bågen ?

Jag tror inte att hundens mamma vill att jag ska byta bort honom :D Jag har inte plockat fram hojen än, väntar ett par veckor till så det blir lite värme ute.
 
Badger skrev:
2081705 Blaha, vad ligger din lojalitet, detta är ju ett forum för sporthojar :4skrika .

Diskussionen bil vs. mc slutar nästan alltid med värsting bil mot standard mc och med förutsättningen att det är "optimerad" bana för bil (hur banan är designad, kan ge fördel hoj eller bil) eller krogiga vägar som ger fördel för bilen. (Det finns ju som bekant fysiska skillnader när det gäller att ha två (ett) hjul i backen än fyra, samt luftmotstånd).

Det måste finnas massor av hojåkare som kan ge historier angående hoj vs. bil. Eftersom det är rätt vanligt att "oerfarna" bilförare med sin coola bil tror att de kan hänga av en hoj vid t ex rödljuset.


Jag vet en bil tror ja som skulle kunna hänga av n hoj vid rödljusen finns la en cyklone jeep som gör 0-100 på typ 2,8 sek.....fast å andra sidan är la inte den så orginal!!! :3freak :rofl :3freak
 
gthyni skrev:
2081198 381 hk hade 850csi

http://www.autopower.se/modellguiden/e31.asp

och den väger nästa 2 ton

vikt/effekt-förhållandet är motsvarande en 200kg motorcykel med 40! hk.

det är inte en sportbil vi snackar om utan ett autobahnlok med sportig design

Nja, du måste räkna med förare, annars blir det ganska missvisande. På hojen ökar vikten 50% när du hoppar upp på den, medans bilens viktökning är närmast försumbar då föraren hoppar in.
 
DFMSWEDEN skrev:
2081580 Kolla gärna in denna orginal Bmw M5 mot Ferarri 360....dessa har grepp kan jag lova...det hade inte någon orginal hoj haft här!!

http://www.muchosucko.com/video-m5vs360.html

Och här kan man se hur lätt en rutinerad förare i en Bmw slår en minst lika rutinerad mc åkare..på krokiga vägar!!

http://www.muchosucko.com/video-theghostrideragain.html

Och till avslutning, undrar om det finns många rejs hojar som klarar den då....

http://www.muchosucko.com/video-9secgeometro.html

Detta var bara en liten finger pekning åt att bilar är också snabba, och allra helst på en krokig väg....men även rakt fram...man ska inte rejsa mot fel bil....då blir det :arsele


:lol Din skämtare där!

Vad har M5an och 360n med detta att göra? Ville du visa att man inte behöver vara bra förare för att man har råd till en Ferarri?

Ghostrider mot z3an är ju inget race! Bara show! Z3an drifter ofta allt för mycket för att vara optimalt. Duktig förare, men han leker ju mer än han rejsar. Ghostrider hamnar lite efter några ggr .oftast pga trafiken. Och varje gång han kommer ikapp så släpper han istället för att blåsa om. Inte är det särskillt ofta som han varvar ut den på växlarna heller, han har ju tom tid att köra på bakhjulet.

Dragracern är ju kommer ju inte direkt från löpande bandet så den jämförelsen är ju som att blanda in rymdraketer.
 
Two stroke man skrev:
2081798 :lol Din skämtare där!

Vad har M5an och 360n med detta att göra? Ville du visa att man inte behöver vara bra förare för att man har råd till en Ferarri?

Ghostrider mot z3an är ju inget race! Bara show! Z3an drifter ofta allt för mycket för att vara optimalt. Duktig förare, men han leker ju mer än han rejsar. Ghostrider hamnar lite efter några ggr .oftast pga trafiken. Och varje gång han kommer ikapp så släpper han istället för att blåsa om. Inte är det särskillt ofta som han varvar ut den på växlarna heller, han har ju tom tid att köra på bakhjulet.

Dragracern är ju kommer ju inte direkt från löpande bandet så den jämförelsen är ju som att blanda in rymdraketer.

Sitter de inte turbo på den hojen han kör där??? :7peta
 
DFMSWEDEN skrev:
2081580 Kolla gärna in denna orginal Bmw M5 mot Ferarri 360....dessa har grepp kan jag lova...det hade inte någon orginal hoj haft här!!

http://www.muchosucko.com/video-m5vs360.html

Och här kan man se hur lätt en rutinerad förare i en Bmw slår en minst lika rutinerad mc åkare..på krokiga vägar!!

http://www.muchosucko.com/video-theghostrideragain.html

Och till avslutning, undrar om det finns många rejs hojar som klarar den då....

http://www.muchosucko.com/video-9secgeometro.html

Detta var bara en liten finger pekning åt att bilar är också snabba, och allra helst på en krokig väg....men även rakt fram...man ska inte rejsa mot fel bil....då blir det :arsele

Va fan va det för jävla porrsida, jag hittade då inga filmer som handlade om bilar eller hojar ? :va
 
finns ett test där dom har kört en suzuki rf 900 0-100 kmh på nått 2,3 sekunder, vilken bil tar det!?(en dragster)
 
DFMSWEDEN skrev:
2081580
Detta var bara en liten finger pekning åt att bilar är också snabba, och allra helst på en krokig väg....men även rakt fram...man ska inte rejsa mot fel bil....då blir det :arsele
Låna dig fel bil och styr upp så att vi kan köra på rörken så kommer jag med mina 50hk så får vi se hur det riktigt är med det där :banana :7peta
 
J.R skrev:
2081850 Sitter de inte turbo på den hojen han kör där??? :7peta

Det har du nog rätt i, men vad gör det före skillnad? Än har jag aldrig sett ett bantest där en turbohoj är snabbare än en standardhoj runt en bana. Rakt fram är en sak, men som dom körde hjälper knappast turbon.
 
Alltid kul att höra när folk som inte har en aning om vad de pratar om börjar snacka prestanda mellan bilar och hojar.
Många zatzy-killar är väl lite väl insnöade på bilar o att det inte finns nåt som går fortare. Dock finns det killar som förstår att en bil inte går hur snabbt som helst. Känner Per-Anders i Vänersborg och kör dragracing med sin vråltrimmade saab 9-3 och visserligen så går den bilen ordentligt bra men han vet ju mycket väl att han inte skulle ha en suck mot en hoj.
Ska bli intressant o följa denna händelse. Får hoppas att inte gubben ballar ur bara.
 
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Back
Top