DFMSWEDEN
Restless & Wild
Många lustiga fantasier som cirkulerar här....
Länkarna vara bara en liten demo för de som tror att en mc alltid är snabbare än en bil oavsett vad andra skriver.....
Visst kanske gr håller igen, men jag försökte visa hur bmw´n kunde köra i en kurva, där fick hojen allt fick slå av på gasen!!
Ni som tror att jag är bil freak, lägg ner...ni vet inget om mig ang hoj.....
Trevlig påsk på er förresten.
Om det är mig du menar som gubbe...hehe....kan slå dig när som helst inom motorsport din tönt.....

Länkarna vara bara en liten demo för de som tror att en mc alltid är snabbare än en bil oavsett vad andra skriver.....
Visst kanske gr håller igen, men jag försökte visa hur bmw´n kunde köra i en kurva, där fick hojen allt fick slå av på gasen!!
Ni som tror att jag är bil freak, lägg ner...ni vet inget om mig ang hoj.....
Trevlig påsk på er förresten.
sportarn skrev:2082095Alltid kul att höra när folk som inte har en aning om vad de pratar om börjar snacka prestanda mellan bilar och hojar.
Många zatzy-killar är väl lite väl insnöade på bilar o att det inte finns nåt som går fortare. Dock finns det killar som förstår att en bil inte går hur snabbt som helst. Känner Per-Anders i Vänersborg och kör dragracing med sin vråltrimmade saab 9-3 och visserligen så går den bilen ordentligt bra men han vet ju mycket väl att han inte skulle ha en suck mot en hoj.
Ska bli intressant o följa denna händelse. Får hoppas att inte gubben ballar ur bara.
Om det är mig du menar som gubbe...hehe....kan slå dig när som helst inom motorsport din tönt.....