bmw 850csi mot min hornet 900

Många lustiga fantasier som cirkulerar här.... :D

Länkarna vara bara en liten demo för de som tror att en mc alltid är snabbare än en bil oavsett vad andra skriver.....

Visst kanske gr håller igen, men jag försökte visa hur bmw´n kunde köra i en kurva, där fick hojen allt fick slå av på gasen!!

Ni som tror att jag är bil freak, lägg ner...ni vet inget om mig ang hoj.....

Trevlig påsk på er förresten.

sportarn skrev:
2082095 Alltid kul att höra när folk som inte har en aning om vad de pratar om börjar snacka prestanda mellan bilar och hojar.
Många zatzy-killar är väl lite väl insnöade på bilar o att det inte finns nåt som går fortare. Dock finns det killar som förstår att en bil inte går hur snabbt som helst. Känner Per-Anders i Vänersborg och kör dragracing med sin vråltrimmade saab 9-3 och visserligen så går den bilen ordentligt bra men han vet ju mycket väl att han inte skulle ha en suck mot en hoj.
Ska bli intressant o följa denna händelse. Får hoppas att inte gubben ballar ur bara.

Om det är mig du menar som gubbe...hehe....kan slå dig när som helst inom motorsport din tönt..... :arsele

DFMSWEDEN skrev:
2082593
Om det är mig du menar som gubbe...hehe....kan slå dig när som helst inom motorsport din tönt..... :arsele
Åh vem fan är du då? Tar du åt dig av att kallas gubbe så får du väl göra det. Men jag syfta nog till gubben som sa att hans sons bmw drog hojen hur lätt som helst!

J.R skrev:
2081187 Ser ut som du har rätt kul på dom där korten.....Fina bilar föresten.. :)
Tack :) ..dock hade jag inte en sportkeps mot gixxern :3freak

...av egen erfarenhet så har jag testat "vice versa" också, kört mille mot en här ute som har en porsche carrera gt, gt'n hade inte en sportkeps mot min mille som var betydligt effektsvagare än gixxern..

Wiseguy skrev:
2082914 Engelska EVO testar GSX-R1000 vs Radical SR3 vs Murcielago vs 911 GT3 vs M3 CSL

Kul läsning! :tummenupp
I styrlås-racet är det som väntat inget snack om vad som är snabbast. Sedan blev jag positivt överraskad av att Crescent Suzukin faktiskt kunde matcha Radical-bilen runt banan. Både standardhojen och "superbilen" blir ordentligt ifrånkörda där.

DFMSWEDEN skrev:
Tjena

Jag läste ditt recept med 3L m-xylen + 1L transolja + 1L diesel....till 20L 98oktan blyfri.

Verkar vara ett bra fungerande recept!

Men nu undrar jag om det även funkar att blanda så i en bil med katalysator?

Tackar på förhand.

MVH
DFMSWEDEN

Ja, det funkar. De var så man fick höga oktantal förr i tiden - utöver tetraetylbly och tetrametylbly.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti