Dr.Bike
Guest
Får kanske ändra till hästar så det räcker![]()
Så...hur många blev det då?

Och ffa: Vilket vrid? Över 120 Nm? Och mellan vilka varvtal har du 80% av vridet tillgängligt?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får kanske ändra till hästar så det räcker![]()
Förstår om det verkar löjligt, men läs mitt senaste inlägg. När det gått en tid och om sakerna håller som lovat, då släpper jag uppgifterna. Fjantigt men jag har lovat ligga lågt i börjanSå...hur många blev det då?
Och ffa: Vilket vrid? Över 120 Nm? Och mellan vilka varvtal har du 80% av vridet tillgängligt?
Förstår om det verkar löjligt, men läs mitt senaste inlägg. När det gått en tid och om sakerna håller som lovat, då släpper jag uppgifterna. Fjantigt men jag har lovat ligga lågt i början![]()
med andra ord som en helt nästan standard sporthojOk. Då gissar jag lite då!
DU har ca 180 på slangen, du har 120 Nm i vrid, och du har 80% av detta vrid tillgängligt mellan 7 och 12 k rpm?
Om du vet vad HRC står för och vad de gör, vad sakerna kostar, du skämmer ut dig själv. Utan HRC i motorn plockar prosuperbike ut 185-188 hästar.med andra ord som en helt nästan standard sporthoj![]()
![]()
Är inget proffs på detta, men motorrad mäter väl på samma vis som fabriken, deras siffror borde väl vara lika varann. .
Instämmer, men...100 hp räcker knappt ens till styrfart på en modern landsvägshoj![]()
Ingen vill erkänna sig lurad.Om du vet vad HRC står för och vad de gör, vad sakerna kostar, du skämmer ut dig själv. Utan HRC i motorn plockar prosuperbike ut 185-188 hästar.
Ta vad de gör och plocka sedan in HRC-kit.
Så naiv man kan va![]()
Om du vet vad HRC står för och vad de gör, vad sakerna kostar, du skämmer ut dig själv. Utan HRC i motorn plockar prosuperbike ut 185-188 hästar.
Ta vad de gör och plocka sedan in HRC-kit.
Så naiv man kan va![]()
Ingen vill erkänna sig lurad.
.......Design och härkomst är viktigt, en inte så vacker hoj losar väl ett par hästkrafter. ......Toyman
Det måste bero på chauffören ...![]()
Nja, en hoj med uppenbart hög prestanda inom något område kan skita i design för ögat.
Hur ska vi annars förklara Hayabusan och V-Max framgångar![]()
Tja Tocar!
Du som har såna bra kontakter med honda... finns det hrc kitt till min honda gräsklippare? är grymmt sugen på det.. pengar är inga problem...
![]()
Kan det skillja lika mkt bland båtmotorerna i effekt? vart och hur bänkar man en sådan?
//Henkan som kör en D.I.L.L.I.G.A.F Honda XR 600 R (vet du va det är?)Säljaren sa att det var bra skit? HRC kanske?
ps
Jag har dekal trimmat mitt honda elverk det gör en mkt skillnad på låga varv...kan man bänka den?
För det första har jag inga våta Honda drömmar, de har jag fullföljt för länge sedan, du kanske kan drömma om att få äga en sån honda jag har, den är ombyggd för mer en en orginal kostar, .
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |