Bluff hästkrafter

Status
Ej öppen för fler svar.
Vad är du? Fjorton?

Jag svarade på ett spydigt inlägg och ingen tycks fatta att tråden inte handlar om min hoj!

men läs Jantelagen, de kanske använde dig som mall

Jag svarade på ett spydigt inlägg och ingen tycks fatta att tråden inte handlar om min hoj!

Stå på dig Tocar, du är verkligen "da bomb" oavsett vad alla andra avundsjuka töntar säger! :yoparty

Inläggen är spydiga för du är stor SH humor..

Jantelagen:rolleyes: Vilka är "de"? De som uppfann Jantelagen? Konspirationer på G i Fjärsås?

Vad är du rädd för? Att det ska komma ett gäng hemliga Honda agenter med Repsolskjortor och headset och röva bort dig för att du yppar dina hemliga hästkrafter?

Fattar du inte att du framstår som rent nipprig när du skriver att "jag minsann mailat med engelska mekaniker" och hemliga trim osv när det enda som gäller är att backa upp sånt här med hard facts. Eller så fortsätter du maila Mollgan..

...Sen toppa det hela med att börja snacka om Jantelagen " uj uj här får ingen skryta" Lyssna, hela forumet är fullt av killar med mer eller mindre sönderskruvade hojar lik din, utan att bli avundsjuka direkt...

Jag har läst hela tråden och du beter dig ju som den där killen i plugget som hade " en cross på landet minsann" som ingen jävel såg röken av..

Är du en foliehatt eller kommer det några bänkpapper:)

Inläggen är spydiga för du är stor SH humor..

Jantelagen:rolleyes: Vilka är "de"? De som uppfann Jantelagen? Konspirationer på G i Fjärsås?

Vad är du rädd för? Att det ska komma ett gäng hemliga Honda agenter med Repsolskjortor och headset och röva bort dig för att du yppar dina hemliga hästkrafter?

Fattar du inte att du framstår som rent nipprig när du skriver att "jag minsann mailat med engelska mekaniker" och hemliga trim osv när det enda som gäller är att backa upp sånt här med hard facts. Eller så fortsätter du maila Mollgan..

...Sen toppa det hela med att börja snacka om Jantelagen " uj uj här får ingen skryta" Lyssna, hela forumet är fullt av killar med mer eller mindre sönderskruvade hojar lik din, utan att bli avundsjuka direkt...

Jag har läst hela tråden och du beter dig ju som den där killen i plugget som hade " en cross på landet minsann" som ingen jävel såg röken av..

Är du en foliehatt eller kommer det några bänkpapper:)

Jag har inte bett om något snack om min hoj tvärt om! Det är ingen motorbyggare som skyltar med hur de gör. Varför svarar kända och okända team,på frågan om hkr : "tillräckligt". För tredje gången det kommer bänkpapper, men inte innan jag vet att allt håller och fungerar. Hoppas jag slipper mer snack om min hoj, JAG HAR INTE BETT OM DET!!

Sluta o dryga dig plz.
Du har en intressant hoj vilket verkar även vara rätt unik, med mycket exotiskt godis, så många av oss blir helt klart därav nyfikna.
Inklusive mig själv:)

Btw, tråden handlar numera om din hoj:)

Släng fram med vad du vet till oss andra som är intresserade istället.

Detta är Sh och då gäller bevis i form av bänkpapper , porrbilder på skönheten gärna högupplösta detaljbilder (och ja det är helt normalt för oss teknikintresserade)

Agree....
Och detta vill man inte vänta på till julafton....

Ok. Då gissar jag lite då! :)
DU har ca 180 på slangen, du har 120 Nm i vrid, och du har 80% av detta vrid tillgängligt mellan 7 och 12 k rpm?
Vilket väl få gälla tillsvidare om det inte "motbevisas" av herr Tocar
:hihi :tummenupp

folk e sotis på det mesta här på sh..har man en bättre hoj kommer hk diskutionerna igång med omgående..sen att dom är hk kåta och likförbannat står vid lokala kiosken och har bänkpapperet fastlimmat på kåpglaset så alla kan se detta är ganska kul..

det är ju ballt när folk ändå moddar sina hojar med allt xtra allt..superduper allt..har man stålarna och intresset så varför inte..

effekten är ju kul att ha..ju mer desto snabbare rakt fram ( för vissa ) men om dom tycker detta är kul att bränna stålar på det så varför inte..

lägger till en länk ang luftfilter..

jag garvade gott åt detta..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=199572

Last edited:
Jag har inte bett om något snack om min hoj tvärt om! Det är ingen motorbyggare som skyltar med hur de gör. Varför svarar kända och okända team,på frågan om hkr : "tillräckligt". För tredje gången det kommer bänkpapper, men inte innan jag vet att allt håller och fungerar. Hoppas jag slipper mer snack om min hoj, JAG HAR INTE BETT OM DET!!

Det är ju du som börjat prata om din hoj. Upp med dynokurvor nu! :D

folk e sotis på det mesta här på sh..har man en bättre hoj kommer hk diskutionerna igång med omgående..sen att dom är hk kåta och likförbannat står vid lokala kiosken och har bänkpapperet fastlimmat på kåpglaset så alla kan se detta är ganska kul..

Men om man bara är genuint intresserad av det faktiska resultatet av moddarna på denna hojen då? För egen del är jag ju inte ens med i hkr-onanin här på forumet, jag kör ju en effekthandikappad italientraktor.

Exakt. Pics or it didn't happen. :fakta

Last edited:
Instämmer!
Vilka kontakter du har och vad sakerna har kostat intresserar mig inte ett dugg.
Jag är däremot riktigt sugen på att se lite porrbilder på godsakerna som sitter i din maskin samt hur effekt/vrid har påverkats.

Men kan du inte skriva ved du gjort med hojen?
Finns ju flera här som är seriöst nyfikna, vad innebär HRC kit steg 1,5. Vad är HRC, generator? Kammar? Topp? Koppling? El? finns det HRC kolvar? eller har du bara bytt packning?
Upplys en ovetande! Har HRC en hemsida med info om prylarna som finns att köpa precis som YEC....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey