Tonic
www.mekanik.tk
Jag hörde att man inte fick ha blått neonljus monterat på hojen.. Det skulle bero på att man kunde mistolkas som utryckningsfordon..
nån som vet om det är så?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tonic skrev:Jag hörde att man inte fick ha blått neonljus monterat på hojen.. Det skulle bero på att man kunde mistolkas som utryckningsfordon..
![]()
Red skrev:Man får ju ha det på bilar?
Visserligen, om man sätter det i tailen kommer det ju lite högre upp än det oftast sitter på en bil?
Tror nog att det inte ska vara några problem. Skulle däremot vara schysst om polisen körde med blått neon, kjolpaket och dumpventil, kanske ett recaro-baksäte för dom få ggr man får åka med dom![]()
Man får absolut inte ha neon på hojen pga moppefaktorn!Tonic skrev:Jag hörde att man inte fick ha blått neonljus monterat på hojen.. Det skulle bero på att man kunde mistolkas som utryckningsfordon..
![]()
yonsson skrev:Man får absolut inte ha neon på hojen pga moppefaktorn!
Det är ta mig fan det absolut fulaste man kan sätta på den.
nepp man får inte ha det på bilar för då kan man bli misstolkad som utrycknings fordon en poliser.Red skrev:Man får ju ha det på bilar?
Amäääähhh. Hur kewl är det då? Outlååååw ska det juh va!amullo skrev:Jag tycker du bör skippa neonljuset helt o hållet..
Visst, man kanske får uppmärksamhet, men vilken sort?
Att ha blått neonmljus är som att be om påhälsning av pappaBlå som förmodligen har synpunkter på färgvalet. Lämna neoninnehavet till moppefuckos, Guldvingeägare och Zatzy-fjunpojkarna.
Skall du nödvändigtvis ha neon så välj en annan färg.
Godkända färger är vitt/gult framåt, orange på sidorna & rött bakåt. Skall du ändå stoppa på neon så kan du ju se till att öka din synbarhet i trafiken samtidigt.
mina 0.02$
För att det låter så jävligt utan dom?campar skrev:Varför har du slipon på hojen?
:kocko|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |