Holmgren
Medlem
jag har väll inte påstått annat eller?
Men vilket jävla bananskal flög du in på tomte
Men vilket jävla bananskal flög du in på tomte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

RSV_Ante skrev:Kan ju vara så att en peron MÅSTE sälja sin kära ägodel av något skäl.. brist på pengar är en vanlig anledning, har hänt att jag blivit tvungen att göra mej av med saker jag egentligen vill ha. OM det är så, kan man ju faktist glädja sej åt säljaren som slapp sälja.. Han kanske lyckades sälja nått annat å kunde behålla sin kära ägodel.
Jag har själv tagit tillbaka flertalet annonser när jag haft många ute å lyckats få den ena varan såld. Å detta med glädje!
sirdius skrev:Du verkar ju vara en trevlig kille, undrar varför han ångra sig???![]()
i skallen när jag läser din "tråd"
Pryla - verb. "Sticka med pryl" kanske?Mattias skrev:Jag vet inte heller vad pryla är.
Want a R1 skrev:ha sa: du behöver inte oroa dig för att jag ska sälja den till nån annan
YEAH RIGHT
sportarn skrev:
Nu ska du inte vara sån. Så du menar att alla R1-or som ägs privat går lugnt och försiktigt?zykl0n skrev:en R-maskin som demokörts i endast 250mil, därav det låga priset.![]()
Jo, d går säkerligen hårt, men det gör ju alla sporthojar. O en sak är ju säker att hojen är nyservad. Men men det är säkert bättre att hitta nån som nån privatist har kört in.Poacher skrev:Jag kan tänka mig hur de demokörs
Men 250 mil hoppas jag inte ska behöva betyda döden för hojen, det finns ju övervarvningsskydd och grejor.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |