Holmgren
Ny medlem
jag har väll inte påstått annat eller?
Men vilket jävla bananskal flög du in på tomte
Men vilket jävla bananskal flög du in på tomte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RSV_Ante skrev:Kan ju vara så att en peron MÅSTE sälja sin kära ägodel av något skäl.. brist på pengar är en vanlig anledning, har hänt att jag blivit tvungen att göra mej av med saker jag egentligen vill ha. OM det är så, kan man ju faktist glädja sej åt säljaren som slapp sälja.. Han kanske lyckades sälja nått annat å kunde behålla sin kära ägodel.
Jag har själv tagit tillbaka flertalet annonser när jag haft många ute å lyckats få den ena varan såld. Å detta med glädje!
sirdius skrev:Du verkar ju vara en trevlig kille, undrar varför han ångra sig???![]()
Pryla - verb. "Sticka med pryl" kanske?Mattias skrev:Jag vet inte heller vad pryla är.
Want a R1 skrev:ha sa: du behöver inte oroa dig för att jag ska sälja den till nån annan
YEAH RIGHT
sportarn skrev:
Nu ska du inte vara sån. Så du menar att alla R1-or som ägs privat går lugnt och försiktigt?zykl0n skrev:en R-maskin som demokörts i endast 250mil, därav det låga priset.![]()
Jo, d går säkerligen hårt, men det gör ju alla sporthojar. O en sak är ju säker att hojen är nyservad. Men men det är säkert bättre att hitta nån som nån privatist har kört in.Poacher skrev:Jag kan tänka mig hur de demokörs
Men 250 mil hoppas jag inte ska behöva betyda döden för hojen, det finns ju övervarvningsskydd och grejor.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |