BLÅST PÅ R1:a 2004

Du verkar ju vara en trevlig kille, undrar varför han ångra sig??? :tummenupp

Kan ju vara så att en peron MÅSTE sälja sin kära ägodel av något skäl.. brist på pengar är en vanlig anledning, har hänt att jag blivit tvungen att göra mej av med saker jag egentligen vill ha. OM det är så, kan man ju faktist glädja sej åt säljaren som slapp sälja.. Han kanske lyckades sälja nått annat å kunde behålla sin kära ägodel.

Jag har själv tagit tillbaka flertalet annonser när jag haft många ute å lyckats få den ena varan såld. Å detta med glädje!

RSV_Ante skrev:
Kan ju vara så att en peron MÅSTE sälja sin kära ägodel av något skäl.. brist på pengar är en vanlig anledning, har hänt att jag blivit tvungen att göra mej av med saker jag egentligen vill ha. OM det är så, kan man ju faktist glädja sej åt säljaren som slapp sälja.. Han kanske lyckades sälja nått annat å kunde behålla sin kära ägodel.

Jag har själv tagit tillbaka flertalet annonser när jag haft många ute å lyckats få den ena varan såld. Å detta med glädje!

Precis :tummenupp

Säljaren Tord och jag kom överens om efter långa disskusioner 100

Dyker ju dock upp ett :va i skallen när jag läser din "tråd"
Du kan trots allt köpa en kvarvarande sprak ny -04 för samma peng... :)

ähh e la inget o haka upp sig på.....alla vet ju att R1 e till för posers...
DET VA ETT SÅKALLT SKÄMT!!!

hoppas du hitter en ny

Kanske någon var dit med slantarna i näven och gav honom, tar tyvärr lite mer än telefonkontakt!?!?!?!?! Vet iallfall hur jag skulle gjort om jag inte fått handpengar på dyrgripen. Kan även sägas att jag varit utsatt för det. Först till kvarn, så är det bara. Risken att bli uppsnurrad av snackpåsar är alldeles för stor, TYVÄRR

sportarn skrev:
Här har du en -04 för 109.900 som har gått 250 mil den är även blå. :tummenupp
R1

en R-maskin som demokörts i endast 250mil, därav det låga priset. :D

Jag kan tänka mig hur de demokörs:-)

Men 250 mil hoppas jag inte ska behöva betyda döden för hojen, det finns ju övervarvningsskydd och grejor.

Poacher skrev:
Jag kan tänka mig hur de demokörs:-)

Men 250 mil hoppas jag inte ska behöva betyda döden för hojen, det finns ju övervarvningsskydd och grejor.
Jo, d går säkerligen hårt, men det gör ju alla sporthojar. O en sak är ju säker att hojen är nyservad. Men men det är säkert bättre att hitta nån som nån privatist har kört in.

Jo, men jag kan inte tänka mig att någon omfattande service krävdes efter 250 mil i vilket fall:-)

Jag tycker att säljaren har uppträtt för djävligt.
Normalt funtade människor står för sitt ord och håller inte på och velar som en 4-åring framför kassan på McDonalds :mad:

BTW: Kul att se att värvningskampanjen på Lunarstorm gått så bra :tummenupp

Back