GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ja så är det, man ska inte måla fan på väggen, det är inte så ovanligt att affärer inte blir av, ingenting att lägga upp på ett offentligt forum anser jag.Strider skrev:Vad har vi egentligen i den här tråden?
En kille har missat en affär. Han utrycker sin besvikelse. Det är helt ok, men han väljer att använda några mindre lämpliga uttryck. Kanske skriver han i affekt, det kan man oxå förstå, men det försvarar inte sättet.
Innan man sedan instämmer i trådstartarens påhopp på säljaren och häver ur sig en massa skit så kanske kan man reflektera lite över "Tords" situation. Det enda vi vet är att han har backat ur affären. Vi vet inte varför. "Tord" är kanske en omoralisk typ som är en riktig skitstövel. Men han kanske är hyvens kille som fick ett alldeles utmärkt skäl att backa ur. Vad vet vi?
Sjävklart tycker jag att man bör stå vid uppgjorda överskommelser. Poängen är vi inte vet varför "Tord" backade ur och då oförbehållsamt instämma i den besvikne spekulantens påhopp är mindre bra enligt min syn.
Klart att man blir besviken men att lägga ut blocket annonsen på SH gör inte saken bättre