Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Ofta" låter ju inte jätte lovandeEftersom jag jobbar med bl/a Skoda så byter jag dessa kabelstammar ofta, varför Bosse inte får upp dörren vet jag icke utan att stoppa in skallen i problemet.
Det är mest gamla burkar som kommer i klungor."Ofta" låter ju inte jätte lovande
Eftersom jag jobbar med bl/a Skoda så byter jag dessa kabelstammar ofta, varför Bosse inte får upp dörren vet jag icke utan att stoppa in skallen i problemet.
Har du kollat kablaget vä framdörr, är nåt av där kan det kanske störa?
Visst, fast något säger mig att vad du kallar "gamla" är minst 5 år nyare än allt jag någonsin ägt.Det är mest gamla burkar som kommer i klungor.
Nödöppnare:Just sånt här gör mig väldigt anti mot moderna saker med system där man inte verkat ha en tanke på att måt kan gå sönder. Nån form av nödöppning tycker jag att man borde ha om man får kabelbrott eller styrdonet går sönder.
...och äntligen ledig tid och ork samtidigt, så jag kunde montera nya kylaren. Tog en dryg timme bara och håller nu tätt. Väldigt enkelt jobb egentligen - i synnerhet att koppla ihop allt.Ny kylare beställd från Trodo. Är tydligen en avsedd för varmare klimat (är 40mm tjock istället för en tunnare på 25-30mm). Gör inget, då motorn gärna går varm och är konstruerad att köra med 110-114 grader ca och då ett rejält tryck i kylsystemet. Ganska typiskt BMW.
Blir till att förbereda och plocka ur den gamla och se hur lätt/svårt det är.
Noterade för övrigt att en drivaxeldamask är dålig, så jag har beställt två och kommer byta på den sida den gått sönder (besiktning för 1,5 månad sedan drygt och då var det inget de märkte). Inget jättejobbigt arbete, men det är så tröstlöst när det inte tar slut med mekande![]()
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |