Billiga svinglager?

Rupert

Medlem
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
xr 600
Nån som vet någonstans i stockholmsområdet man kan köpa billiga lager typ nållager till svingen på min dr 650.
Vill helst inte vända mig till nån mc-handlare, utan vill veta om man kan köpa dem direkt från nån fabrik el liknande.

inte för att vara elak, men har du tittat hos nån mc-handlare ? kanske är skit billiga & om dom är dyra så vet du ju ungefär vad du kan ge för ett par andra :)

Kollade hos mc firman, apdyra. Slutade med att jag beställde från usa på cycleparts.com. Typ halva priset. Mitt tips, kolla över vattnet. Tog iofs lite längre för leverans men till det priset...

PGH skrev:
Kollade hos mc firman, apdyra. Slutade med att jag beställde från usa på cycleparts.com. Typ halva priset. Mitt tips, kolla över vattnet. Tog iofs lite längre för leverans men till det priset...

typ hur mycket kostar det hos en mc firma då?

Mr Helmut skrev:
typ hur mycket kostar det hos en mc firma då?

Skall se om jag har mejlet kvar från firman, beställde även andra saker då dem därborta brukar ha en beställningsgräns på ganska mkt...

PGH skrev:
Skall se om jag har mejlet kvar från firman, beställde även andra saker då dem därborta brukar ha en beställningsgräns på ganska mkt...

du behöver inte lägga ner tid utan bara undrade om de va 100 eller 1500kr

Mr Helmut skrev:
du behöver inte lägga ner tid utan bara undrade om de va 100 eller 1500kr

Har kollat nu, 3 st för det facila priset av 670 svenska riksdaler :( Pris i Usa 30 $ för 3 st. Köp av mc firma 2400, fråns USA 1300 för allt jag köpte. Vad väljer man :va

Annars man man ju beställa från McNoeglen eller vad den nu heter, Nickes Mc tar hem. http://www.nickesmc.se/ 264 spänn för svinglagersats till en DR

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna