Köpte momentnyckeln på Biltema. Hade också en fundering på förvaring. När jag plockade min momentnyckel ur lådan så var den inställd på startmomentet 40 Nm. Antar att det är OK att förvara den på 40 Nm då? Går att skruva ner den tills fjädern inte är i spänn, men kan inte tänka mig att ha den på startmomentet skulle ställa till med något slitage med tanke på att den levererades så?