hej ,
jag säger så här och tro mig jag vet det ,
dom har rätt att kvarhålla dig som tjuvåker
varför jo för att du har gjort dig skyldig till bedrägligt betende som kan ge upp mot 6 månaders fängelse om rätten nu dömer dig till det .varför kan dom hålla dig jo för att alla mäniskor kan göra envarsgripande ,
sen snälla människor om dom inte visste vad som gällde på vagnarna så skulle dom inte gör det r , dom går en utbildning på 6 månader läser lagar å juridik , sen e det en hel dell praktikt blandannat om hur man hanterar en krishantering och konflikthantering,
dom träffar på en massa människor som inte tror att dom inte får kvarhålla dom, sen när polisen kommer så får dom sig en överaskning sen så hjälper ju det att dom e tjänstemän, men lyssna här man behöver inte vissa upp iden till dom elr biljett men samtidigt så får man ju vänta på polisen och då kan man vänta upp till 2 timmar , och när väll dom kommer så e dom förbannade ,
Detta me kamera å så , herregud dom råka ut för det en gång å det var bara bra för då såg man hur den tjuvåkaren knuffade å slogs , till sist så va dom tvungen att lägga ner han i backen ,jo va hände inget , mer än att det kom till rätte gången och killen åkte in en månad ,
Så snälla betala elr stå för ditt kast som en man ,