Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan langa upp ett gäng bakhjulsbilder under morgondagen på lite andra förare från Valencia.twinner skrev:2577831Kul med bakhjulsbilden, rätt sharp på 500mm..:=) Niciga bilder:=)

gixxer_chrille skrev:2577984Fan, jag kan inte fatta att Rossi skänkte bort titeln så där bara.
gixxer_chrille skrev:2577984Fan, jag kan inte fatta att Rossi skänkte bort titeln så där bara. Han hade ju pole o allt o så gick det på detta viset...![]()
2007, revenge of the doctor![]()
Hayden är inte bättre, han var däremot bra mycket jämnare i år och satt på bättre material både gällande hoj o däck. Rossi är fortfarande världens bästa MotoGP pilot men Nicky är en värdig mästare.Gondala skrev:2578149skänkte???? Rossi försökte allt vad han kunde, men det räckte inte till. Hayden ÄR bättre. Undra hur lång tid det tar för alla Rossi-fans att inse detta.
Tror du verkligen att Honda/Hayden haft förtur hos Michelin framför Yamaha/Rossi? Det som hände Rossis däck beror nog mer på att han kanske pressade ett (ev.) måndagsexemplar lite väl hårt snarare än att han fått välja ur andra sorteringen.Maverick_ou812 skrev:2578340Hayden är inte bättre, han var däremot bra mycket jämnare i år och satt på bättre material både gällande hoj o däck. Rossi är fortfarande världens bästa MotoGP pilot men Nicky är en värdig mästare.
Handlar inte om någon förtrur men jag tror inte Michelin har samma tekniker hos Yamaha och Honda och där kan det ju skilja på kompetens att förstå Honda och Yammahachassiets specifika behov. Tror verkligen inte Michelin levererar några måndagsexemplar av däck till Rossi i MotoGP. När jag säger "däck" menar jag alltså inte bara själva gummibiten som sitter på fälgen.FireSalle skrev:2578349Tror du verkligen att Honda/Hayden haft förtur hos Michelin framför Yamaha/Rossi? Det som hände Rossis däck beror nog mer på att han kanske pressade ett (ev.) måndagsexemplar lite väl hårt snarare än att han fått välja ur andra sorteringen.
Men då kanske "team" är ett bättre samlingsnamn än "hoj och däck"? De har t.ex. inte samma fjädringstekniker heller och det tog ett tag för Yamaha att bli av med sitt chatter i början av säsongen t.ex.Maverick_ou812 skrev:2578358Handlar inte om någon förtrur men jag tror inte Michelin har samma tekniker hos Yamaha och Honda och där kan det ju skilja på kompetens att förstå Honda och Yammahachassiets specifika behov. Tror verkligen inte Michelin levererar några måndagsexemplar av däck till Rossi i MotoGP. När jag säger "däck" menar jag alltså inte bara själva gummibiten som sitter på fälgen.
Den köper jag!FireSalle skrev:2578363Men då kanske "team" är ett bättre samlingsnamn än "hoj och däck"? De har t.ex. inte samma fjädringstekniker heller och det tog ett tag för Yamaha att bli av med sitt chatter i början av säsongen t.ex.
Ska kolla om jag kan hitta en sån bild. Här är iaf en bild på Butter och Hayden.Zee skrev:2577941Schyssta bilder Sandy!
Edit: Ingen som har en high-res-bildpå när Rossi gratinerar Hayden på segervarvet (när de rullar på med hojarna alltså)? Den bilder är början/slutet på en epok, i just det ögonblicket..

Du har förstås rätt. Vem som har sett Hayden jaga ifatt Rossi, utföra sina typiska omkörningar av honom och sedan lämna Vale i tafatta försöka att kontra kan ifrågasätta detta?Gondala skrev:2578149Rossi försökte allt vad han kunde, men det räckte inte till. Hayden ÄR bättre.
Nyteknik skrev:2578699Du har förstås rätt. Vem som har sett Hayden jaga ifatt Rossi, utföra sina typiska omkörningar av honom och sedan lämna Vale i tafatta försöka att kontra kan ifrågasätta detta?
Axxexs skrev:2579068Några lite äldre bilder på Hayden.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |