BILDER: Hayden MotoGP-mästare 2006

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Mr. Dante skrev:
2582191 Och du hade inte varit så glad att du lipat om du var bäst i värden? I detta fallet tycker jag inte det är omanligt utan vissar sann lycka!
Har någon skrivit något om omanlighet? Jag tycker bara det är kul att ställa bliden av Hayden i all sin ömklighet mot Valmers egen stenhårda retorik som bygger på gammalmodiga manliga schabloner.

Nyteknik skrev:
2582189 För er som ännu har erfarenheten att lära er betydelsen av ordet lyteskomik framför er:

Lyteskomik är en typ av komik som bygger på personer med handikapp eller andra fysiska företräden som framställs såsom varande lustiga.

Källa: susning.nu (liknande definition finns i vilken ordbok som helst)

Såvida inte Hayden fortfarande gråter och det ser ut att bli ett kvarvarande fysiskt företräde hos honom, en del av hans utseende, är detta knappast att betrakta som lyteskomik.

Precis! :tummenupp Borde jag ha betonat första ordet mer i min sista mening i det förra inlägget?

Jag tycker det var roligt inlägg du gjorde. Skönt att du inte är som oss andra icke-förståsigpåare som bara skämtar i trådarna här i Racingdelen. Han ser för tokig ut, Hayden. Jag är säker på att du kommer se mycket häftigare när du blir väldsmästare. :) Men hur ska ni göra med #69? Ska du låta Hayden behålla det eller vill du behålla det?

Nyteknik skrev:
2582206 Har någon skrivit något om omanlighet? Jag tycker bara det är kul att ställa bliden av Hayden i all sin ömklighet mot Valmers egen stenhårda retorik som bygger på gammalmodiga manliga schabloner.

Är inte Valmers lite med för det metrosexuella? D.v.s plockade ögonbryn, vita tänder och rakade ben?

Mr. Dante skrev:
2582191 Och du hade inte varit så glad att du lipat om du var bäst i värden?
I detta fallet tycker jag inte det är omanligt utan vissar sann lycka!

Det har inte med könsskillnader att göra. Jag hade inte bölat, vare sig jag blivit uttagen av min teamkamrat eller vunnit VM. Det är bara extremt känsligt och faktiskt ganska pinsamt (så länge man inte är japan).

Macho Woman skrev:
2582426 Det har inte med könsskillnader att göra. Jag hade inte bölat, vare sig jag blivit uttagen av min teamkamrat eller vunnit VM. Det är bara extremt känsligt och faktiskt ganska pinsamt (så länge man inte är japan).

Precis. Eftersom du inte hade bölat är det förstås helt obegripligt att Hayden bölade.
Och framför allt pinsamt.

Macho Woman skrev:
2582426 Det har inte med könsskillnader att göra. Jag hade inte bölat, vare sig jag blivit uttagen av min teamkamrat eller vunnit VM. Det är bara extremt känsligt och faktiskt ganska pinsamt (så länge man inte är japan).
Eftersom du inte tävlar om VM titeln i MotoGP så kanske det inte är säkert att du och Hayden värderar detta lika högt.
Personligen har jag full förståelse för Hayden, jag lipade inte av lycka när Hayden blev världsmästare, men hade det vart jag hade som vunnit VM i kungaklassen hade jag antagligen reagerat likadant! :tummenupp

Personligen föredrar jag när förarna visar lite känslor, istället för att agera helt känslolöst i med- och motgångar som t.ex. Pedrosa. Men det är jag det...

Och förresten vill bara tillägga: Gooooo Hayden!!!! :yoparty

Last edited:
Triggerhappy skrev:
2582538 Var det BARA jag som satt å väntade på att hans flagga skulle trassla in sig rejält i bakhjulet ??

Hahaha satt o tankte på samma sak.... vid ett par tillfällen såg det ut som "halva" flaggan låg mellan sving o kedja men fastna gjorde den otroligt nog inte.... :va

Macho Woman skrev:
2582562 Japp. Folk svälter ihjäl i världen. Det kan jag böla över. Det gäller att prioritera.

:lol Jag gillar din stajl. :tummenupp

Är du en sån som inte äter tonfisk för att spara ett par delfiners liv också, förresten?

Bifogat

• capt.7161442c009c47b7b4d20c368fd56f7d.spain_moto_gp_fb802.jpg
    capt.7161442c009c47b7b4d20c368fd56f7d.spain_moto_gp_fb802.jpg
    75.1 KB · Visningar: 109
  • capt.e5684261637f483aa809b82c739b1600.spain_moto_gp_ba807.jpg
    capt.e5684261637f483aa809b82c739b1600.spain_moto_gp_ba807.jpg
    69.7 KB · Visningar: 62
  • capt.fdf38954c94948a5a6370aacec3e722c.spain_moto_gp_ba806.jpg
    capt.fdf38954c94948a5a6370aacec3e722c.spain_moto_gp_ba806.jpg
    87.2 KB · Visningar: 102
  • r417038528.jpg
    r417038528.jpg
    60.6 KB · Visningar: 66
  • r1231109179.jpg
    r1231109179.jpg
    70.7 KB · Visningar: 88
  • r4144546572.jpg
    r4144546572.jpg
    80.6 KB · Visningar: 67
Gondala skrev:
2578149 skänkte???? Rossi försökte allt vad han kunde, men det räckte inte till. Hayden ÄR bättre. Undra hur lång tid det tar för alla Rossi-fans att inse detta.
Hallå där Rossi är väll den förare som är en av de bästa genom tiderna eller.
Hade det inte varit för allt strul med maskineriet och däcks-problem så hade han vunnit med hästlägnder.
Hayden har ju haft bra tillförlitlighet på sin maskin som har gjort att han kunnat plocka poäng i varje tävling,men han har ju inte vunnit många race..
Rossi forever.......:yoparty

R1a mannen skrev:
2582628
Hade det inte varit för allt strul med maskineriet och däcks-problem så hade han vunnit med hästlägnder.
Hayden har ju haft bra tillförlitlighet på sin maskin som har gjort att han kunnat plocka poäng i varje tävling,men han har ju inte vunnit många race..

Förstår du vad jag menar? :)

Macho Woman skrev:
2582562 Japp. Folk svälter ihjäl i världen. Det kan jag böla över. Det gäller att prioritera.
Eller att bli lite äldre och få andra värderingar :såjaponken

Något som jag verkligen stör mig på är hans form på munnen då han tjuter på amerikanernas vis, dvs "jag-suger-av-en-spökkuk"-looken!

Snacka om att man jagar upp sig för lite när ens hjälte inte vann...:gnissla

oscar skrev:
2582786 Något som jag verkligen stör mig på är hans form på munnen då han tjuter på amerikanernas vis, dvs "jag-suger-av-en-spökkuk"-looken!

Snacka om att man jagar upp sig för lite när ens hjälte inte vann...:gnissla
Oscar, din gamle oboyoman, sök hjälp! :D

Hoppas Nicky börjar tacka gud, familjen och sponsorerna på varje presskonferens, det kommer att driva folk till vansinne!:tummenupp

han är dessbättre inte med på så många :hihi

valmers skrev:
2582798 Oscar, din gamle oboyoman, sök hjälp! :D

Hoppas Nicky börjar tacka gud, familjen och sponsorerna på varje presskonferens, det kommer att driva folk till vansinne!:tummenupp

Jag känner redan nu hur det kryper i mig! :4skrika

nä hayden måste ju vara en jätte dålig förare för han vann ju faktiskt bara förr att han hade en jätte bra hoj och rossi hade bara otur, det var helst otur när han vurpade i sista rejset och det var bara tack vare Haydens hoj att han höll sig uppe, för fan ge er han var värd att vinna han hade flest poäng och vem vet han hade kanske vunnit med fler poäng om olyckan mellan han och pedrosa inte hänt

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti