sandstream
Guest
Och brillorna är det som sätter pricken över iselin skrev:2579167Klockrent stuk på ungen nedanför podiet. Mullet rules!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och brillorna är det som sätter pricken över iselin skrev:2579167Klockrent stuk på ungen nedanför podiet. Mullet rules!
selin skrev:2579167Klockrent stuk på ungen nedanför podiet. Mullet rules!
gixxer_chrille skrev:2577984
2007, revenge of the doctor![]()
...och vem sade att Hayden inte är skolad på 2-takt?Axxexs skrev:2579068Några lite äldre bilder på Hayden.
Holy Rider skrev:2579466Nope, Rossis ära är över, Pedrosa blir världsmästare 2007![]()
Något annat vore ju självklart direkt pinsamt med tanke på hur mycket han har hissats av HRC (en av deras chefer hävdade ju att det endast var Butter som kunde utmana Rossi om titeln, rackarns så fel han hade) och experterna här på SH.Holy Rider skrev:2579466Nope, Rossis ära är över, Pedrosa blir världsmästare 2007![]()
Finns en länk till en torrent någonstans i tråden om loppet.arnoldsson skrev:2579564Om det är någon som spelat in hela sista racet så är jag Jäkligt tacksam om ni kunde lägga upp det någon stans! Missade det för att jag precis flyttat och har ingen tv.... SATANSJÄVLARSKITFANHELVETE!
Jag har faktiskt ett par stycken men den skadeglädjen tänker jag inte skänka digMacho Woman skrev:2580413Har du ingen bild när han bölar? Det vill jag ha att skratta åt.
heliac skrev:2580427Det här tog han hem för att han satt på en Honda fattar ni väl
![]()
Den första var griiiiimPenguin skrev:2581663Hittade några bilder:
Verkligen!sandstream skrev:2581843Den första var griiiiim![]()
Såhär ser KFC ut innan han säger "Good things happen to good people".Macho Woman skrev:2580413Har du ingen bild när han bölar? Det vill jag ha att skratta åt.
Nyteknik skrev:2582154Såhär ser KFC ut innan han säger "Good things happen to good people".
![]()
För er som ännu har erfarenheten att lära er betydelsen av ordet lyteskomik framför er:Zee skrev:2582168Ödmjukheten på topp idag ser jag.
Tur att du inte nedlåter dig åt lyteskomik iaf.![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |