Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte så bra men du körde ju så fort att det var svårt att hinna medAlicia skrev:Jag körde idag ju. Hade varit kul med några bilder.
MikkE skrev:Hoho..
Titta va balla bilder man kan få med en fiiin kamera
1. Dea
2. Tjoffe
Här ser man ju tydligt hur mycket ballare än Tjoffe jag är. På bilden på mig ser man videokameran som är monterad så du kanske hamnade på film Mikke.Nå, var är dina bilder????Dea skrev:Men satan![]()
![]()
Här ser man ju tydligt hur mycket ballare än Tjoffe jag är. På bilden på mig ser man videokameran som är monterad så du kanske hamnade på film Mikke.

Nope, men jag såg dem livefireblade skrev:Och inga bilder på mina fina inbromsningar va??? hmm![]()
fireblade skrev:Och inga bilder på mina fina inbromsningar va??? hmm![]()

Sweedo skrev:Nå, var är dina bilder????![]()
De kommer så småningom men jag tror jag drar tillbaka till Lelleträffen med ett tält så det är möjligt att de kommer först efter helgen.sandstream skrev:Nope, men jag såg dem live
Synd på hojen![]()
Javisst har jag en liten fjuttig på lager..fireblade skrev:Och inga bilder på mina fina inbromsningar va??? hmm![]()
Har inte jag hamnat på bild?? ja fick in ett skit fräckt knäskrap i den långa högern som jag tror finns med på foto, tyckte jag skymtade en liten fotograf där... ingen som känner sig skyldig??MikkE skrev:Javisst har jag en liten fjuttig på lager..
Skönt att det gick bra med dig!fireblade skrev:Ähhh.. var ju bara hojen som vart tilltygad och den går att laga... 940 kr kostar den reparationen + lite lackarbete bara.
Hade ju hur kul som helst iaf. många glada människor var det i depån och på banan. Var nöjd med att harva runt banan på 1:36-1:42 tider på min helt standard 954:a med gatdäck.

Är detta du?Miss_Orchidee skrev:Har inte jag hamnat på bild?? ja fick in ett skit fräckt knäskrap i den långa högern som jag tror finns med på foto, tyckte jag skymtade en liten fotograf där... ingen som känner sig skyldig??![]()
Japps det är jag ja!sandstream skrev:Är detta du?

Du har PMMiss_Orchidee skrev:Har inte jag hamnat på bild?? ja fick in ett skit fräckt knäskrap i den långa högern som jag tror finns med på foto, tyckte jag skymtade en liten fotograf där... ingen som känner sig skyldig??![]()
Miss_Orchidee skrev:Japps det är jag ja!
cool.... nu har ja en ny bakgrundsbild![]()

Då är det väldans dags att lägga upp filmensandstream skrev:Skönt att det gick bra med dig!
Du får be om att få låna brorsans retta, han lånar ju t.o.m ut sina hojar till tjejer
1:36 är samma tid som DQ hade så det är imponerande![]()
För att inte tala om Swedies 1:30,4, jäklar vad han kör
Själv låg jag på ca 1:50 på söndagens andra pass och det borde ha gått lite fortare på måndagen (hade bara kamera på söndagen).
sandstream skrev:Inte så bra men du körde ju så fort att det var svårt att hinna med![]()
Måste njuta av dem själv förstMikkE skrev:Då är det väldans dags att lägga upp filmen![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |