Bilder: Gotland Ring 2005 av MikkE

  • Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Så jäkla surt att det inte blev nått av filmerna vi försökte med på söndagen. Däcken var sopslut så det gick rätt brett på sina ställen ;)
 
Alicia skrev:
Jag körde idag ju. Hade varit kul med några bilder.
Inte så bra men du körde ju så fort att det var svårt att hinna med ;)
 

Bifogat

  • alicia_1.jpg
    alicia_1.jpg
    110.5 KB · Visningar: 126
  • alicia_2.jpg
    alicia_2.jpg
    100.2 KB · Visningar: 132
Och inga bilder på mina fina inbromsningar va??? hmm :rolleyes:
 
MikkE skrev:
Hoho..
Titta va balla bilder man kan få med en fiiin kamera :tummenupp

1. Dea
2. Tjoffe

Men satan :yoparty :yoparty :yoparty Här ser man ju tydligt hur mycket ballare än Tjoffe jag är. På bilden på mig ser man videokameran som är monterad så du kanske hamnade på film Mikke.
 
Dea skrev:
Men satan :yoparty :yoparty :yoparty Här ser man ju tydligt hur mycket ballare än Tjoffe jag är. På bilden på mig ser man videokameran som är monterad så du kanske hamnade på film Mikke.
Nå, var är dina bilder???? :7peta
 
Sweedo skrev:
Nå, var är dina bilder???? :7peta

Vi har bara knappa 4 GB att gå igenom :3freak De kommer så småningom men jag tror jag drar tillbaka till Lelleträffen med ett tält så det är möjligt att de kommer först efter helgen.

/A
 
sandstream skrev:
Nope, men jag såg dem live :D
Synd på hojen :(

Ähhh.. var ju bara hojen som vart tilltygad och den går att laga... 940 kr kostar den reparationen + lite lackarbete bara.

Hade ju hur kul som helst iaf. många glada människor var det i depån och på banan. Var nöjd med att harva runt banan på 1:36-1:42 tider på min helt standard 954:a med gatdäck.
 
MikkE skrev:
Javisst har jag en liten fjuttig på lager..
Har inte jag hamnat på bild?? ja fick in ett skit fräckt knäskrap i den långa högern som jag tror finns med på foto, tyckte jag skymtade en liten fotograf där... ingen som känner sig skyldig?? :)
 
fireblade skrev:
Ähhh.. var ju bara hojen som vart tilltygad och den går att laga... 940 kr kostar den reparationen + lite lackarbete bara.

Hade ju hur kul som helst iaf. många glada människor var det i depån och på banan. Var nöjd med att harva runt banan på 1:36-1:42 tider på min helt standard 954:a med gatdäck.
Skönt att det gick bra med dig!

Du får be om att få låna brorsans retta, han lånar ju t.o.m ut sina hojar till tjejer :D

1:36 är samma tid som DQ hade så det är imponerande :tummenupp
För att inte tala om Swedies 1:30,4, jäklar vad han kör :Bugar

Själv låg jag på ca 1:50 på söndagens andra pass och det borde ha gått lite fortare på måndagen (hade bara kamera på söndagen).
 
Miss_Orchidee skrev:
Har inte jag hamnat på bild?? ja fick in ett skit fräckt knäskrap i den långa högern som jag tror finns med på foto, tyckte jag skymtade en liten fotograf där... ingen som känner sig skyldig?? :)
Är detta du?
 

Bifogat

  • miss_1.jpg
    miss_1.jpg
    81 KB · Visningar: 172
Miss_Orchidee skrev:
Har inte jag hamnat på bild?? ja fick in ett skit fräckt knäskrap i den långa högern som jag tror finns med på foto, tyckte jag skymtade en liten fotograf där... ingen som känner sig skyldig?? :)
Du har PM
 
sandstream skrev:
Skönt att det gick bra med dig!

Du får be om att få låna brorsans retta, han lånar ju t.o.m ut sina hojar till tjejer :D

1:36 är samma tid som DQ hade så det är imponerande :tummenupp
För att inte tala om Swedies 1:30,4, jäklar vad han kör :Bugar

Själv låg jag på ca 1:50 på söndagens andra pass och det borde ha gått lite fortare på måndagen (hade bara kamera på söndagen).
Då är det väldans dags att lägga upp filmen :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top