Kan inte namnen på alla, men de jag vet har jag döpt om bilderna till.
Ursäkta att kanske inte bildkvalitén är den bästa, hoppas några känner igen sig!
Ursäkta att kanske inte bildkvalitén är den bästa, hoppas några känner igen sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:2244556Ursäkta min dumma fråga. Men vad är det för bana? Verkar skoj!
Anneli skrev:2244565Gokartsbanan i Enköping skulle jag tro.![]()
En väldigt rolig bana är det!Bikerbitch skrev:2244556Ursäkta min dumma fråga. Men vad är det för bana? Verkar skoj!
Ojoj, skoj att se sig själv på bild, den tackar jag för.sporTlovEr skrev:2244540På en ung raket-motardistVar en trevlig dag, dock rätt varmt Men kul!! Mera sådant här åt mc-folket!!!!
Hoppas verkligen på ett nytt "rörken" eftersom banan är så vansinnigt rolig och varierande att åka på. Ljudnivån var dessutom kanon... t.om. jag med tinitus klarade mig utan öronproppar även fast jag stog som flaggvakt. Märkligt bara att dom inte har samma krav på crossbanan 100 m bort.sporTlovEr skrev:2244632Stämmer bra, ligger brevid en crossbana också, kallas tydligen pepparrotsbanan, är en gokartbana, detta var premiärköret där med sådan här verksamhet, kanske blir några fler ggr i år, kan ju alltid hoppas![]()
![]()
![]()
Kom dit, besiktning av hoj, gruppindelning, kort teorigenomgång, 150 kr totalt, värt varenda krona!!!
Har vi tur så kanske det blir som nytt "rörken!" Man kan alltid hoppas!!
Jösse skrev:2245424Hur lång och bred är banan ?
Får man komma med en snabb minimoto ?![]()
MD skrev:2245461Är oreggade hojar välkomna dit?
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |