Bilder från bulten 2009-08-19

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

Det blev en kvällssession på bulten idag, med lite fint nästansolnedgångsljus, och massor med hojar :tummenupp Några kändisar dök upp också, bla GubbLasse :hej
En polisbil åkte förbi mitt, och farbror polis vinkade han också :)

En liten PS, kolla sista tre bilderna, såna där klungor cyklister rör sig i 25-50km/h och tar upp massor med plats, så ta det lite lugnt ;)

Här är några teasers, resten finns på www.hoztic.se :)
IMG_3274.jpg

IMG_3346.jpg

IMG_3508.jpg

IMG_3292.jpg

Schyssta bilder!

Ang cyklister så kom jag ikapp en bil för nån vecka sedan som fastnat bakom dessa tävlingscyklister. Inge fel att de tränar på bulten, men de här åkte 4 ibredd! Ingen omkörning utan de låg i bredd, i kurvor och på rakor.

:tummenupp
Ja, de där cyklisterna e ju livsfarliga. Hoppas de river upp asfalten snart så vi slipper dom :arsele

Haha ja cyklisterna börjar verkligen bete sig galet på bulten, till skillnad från oss andra :)

Tack för bilden nu vet jag hur nya vindkåpan ser ut i skarpt läge :tummenupp

Snygga bilder som vanligt ;) Hon i råsa jacka körde jag om vid ett rödljus på väg till onsdags-gruppkörningen idag :) någon här på forumet?

Undrar om man inte ska dra ett bilmaraton inne på cykelvägarna inne i stockholm...? Herregud alltså......... :huvet

dom där cyklisterna är ganska modiga som cyklar på den vägen när solen står lågt och bilar, MC mfl. blir bländade av solen.

cool polis :tummenupp

dom där cyklisterna är ganska modiga som cyklar på den vägen när solen står lågt och bilar, MC mfl. blir bländade av solen.

cool polis :tummenupp
Ja, minst sagt, det blir ju bara mos av dom om en hoj drar in i klungan i 150 :död Fast det gör rätt ont i hojåkaren också iofs :näsblod
Japp, alltid trevligt med snutar som är som folk :tummenupp

Tack alla som gillar bilderna, alltid kul när dom uppskattas :)

:tummenupp
Ja, de där cyklisterna e ju livsfarliga. Hoppas de river upp asfalten snart så vi slipper dom :arsele

Vi mötte dom igår på bulten, och i en uppförsbacka så byter dom ledare, då ligger dom redan över hela körfältet:va Allvarligt nästa gång jag ser dom ska jag parka bilen precis framifrån och ta ett snack med dom :arsele dom riskerar ju fan allas säkerhet. Dumskallar!

Lasse jag såg dig igår åka förbi skogis! Hoppades du skulle stanna.:krama

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...