Bilder från bulten 2008-10-18

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
UA, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Idag var det ingen trängsel på bulten, så jag blev inte så långrandig, men en bunt tappra själar trotsade kylan och puttrade omkring i kylan, stor :tummenupp till er :) Kul med några som vinkade å tutade också! :tummenupp Lite svårt att vinka tillbaka med en kamera i nävarna bara :(
Alla bilder ligger som vanligt på www.hoztic.se :)
 
Nu fastnade man ett par ggr. mycket trevligt. :yoparty
Gillade ni min tuta förresten, den hörs rätt bra va?? :hördu
 
Snygga piktjörz ... jag va på väg ut men belv stoppad i dörren av den som bestämmer .... skulle tydligen tömma altanen från skräp idag ..
 
Var ni inte fler som stod i "fotokurvan"? Tyckte ni var tre st.. Så upp mer era bilder också!:)
 
Snygga piktjörz ... jag va på väg ut men belv stoppad i dörren av den som bestämmer .... skulle tydligen tömma altanen från skräp idag ..


Vi stadgade män förstår varann,,du gjorde rätt Abbe ,,du har igen det en annan gång....(vågar inte säga annat ,,toffel som man är) :D

Ja , vi var några som stod där , men en del kanske behåller sina som toaobjekt:tuttar :D
 
Tackar för fina bilder.
Det ser ut att gå sjukt snabbt för mig, vilket det också gjorde.
 
Jag tror de flesta hade Söndag den 12e som sista dag för i år, då var det ju nästan helt torrt på bulten o sjuukt med hojar!

Stort tack till alla er som fotar, ni gör ett skitbra jobb!! :squid
 
Otroligt fina bilder pojkar!! Tack tack!!:tummenupp
 
Jag fastnade lite för två gamgixrar, fina grejer! Jag fixade till dom lite också, så att dom sticker ut från den grå vardagen i dubbel bemärkelse :hihi Jag kan förrsten ha åkt förbi den röda vid broöppningen inne i Södertälje sen? :va
IMG_2065_sv.jpg

IMG_2571_sv.jpg
 
Var ni inte fler som stod i "fotokurvan"? Tyckte ni var tre st.. Så upp mer era bilder också!:)


Jamen vfan fryser juuuuuuuuuuuuuuu :D :D

Håller på o pillar lite på dom i PS, sen ska jag göra allt som jag kommer att det måste göras, och det är inte lite grejor det,

Kommer lite senare med mina alster
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top