Bilder från bulten 2008-10-18

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Idag var det ingen trängsel på bulten, så jag blev inte så långrandig, men en bunt tappra själar trotsade kylan och puttrade omkring i kylan, stor :tummenupp till er :) Kul med några som vinkade å tutade också! :tummenupp Lite svårt att vinka tillbaka med en kamera i nävarna bara :(
Alla bilder ligger som vanligt på www.hoztic.se :)

Nu fastnade man ett par ggr. mycket trevligt. :yoparty
Gillade ni min tuta förresten, den hörs rätt bra va?? :hördu

Snygga piktjörz ... jag va på väg ut men belv stoppad i dörren av den som bestämmer .... skulle tydligen tömma altanen från skräp idag ..

Var ni inte fler som stod i "fotokurvan"? Tyckte ni var tre st.. Så upp mer era bilder också!:)

Snygga piktjörz ... jag va på väg ut men belv stoppad i dörren av den som bestämmer .... skulle tydligen tömma altanen från skräp idag ..

Vi stadgade män förstår varann,,du gjorde rätt Abbe ,,du har igen det en annan gång....(vågar inte säga annat ,,toffel som man är) :D

Ja , vi var några som stod där , men en del kanske behåller sina som toaobjekt:tuttar :D

Tackar för fina bilder.
Det ser ut att gå sjukt snabbt för mig, vilket det också gjorde.

Jag tror de flesta hade Söndag den 12e som sista dag för i år, då var det ju nästan helt torrt på bulten o sjuukt med hojar!

Stort tack till alla er som fotar, ni gör ett skitbra jobb!! :squid

Otroligt fina bilder pojkar!! Tack tack!!:tummenupp

Jag fastnade lite för två gamgixrar, fina grejer! Jag fixade till dom lite också, så att dom sticker ut från den grå vardagen i dubbel bemärkelse :hihi Jag kan förrsten ha åkt förbi den röda vid broöppningen inne i Södertälje sen? :va
IMG_2065_sv.jpg

IMG_2571_sv.jpg

Var ni inte fler som stod i "fotokurvan"? Tyckte ni var tre st.. Så upp mer era bilder också!:)

Jamen vfan fryser juuuuuuuuuuuuuuu :D :D

Håller på o pillar lite på dom i PS, sen ska jag göra allt som jag kommer att det måste göras, och det är inte lite grejor det,

Kommer lite senare med mina alster

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...