Bilder från Bulten 2009-08-07

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

Sent ska syndaren vakna, det har inte blivit så mycket landsvägsfotande för mig i år, men idag rök det lite i fototarmen, så jag tänkte att Lissmavägen, det är ju vägen till å från bulten, från ena hållet iaf, så där borde de vara massor med hojar. Men nädå, dom lös med sin frånvaro :huvet Nåja, bara att krypa till korset och fara till bulten då, fast fotokurvan känns lite uttjatad, så jag letade nya platser. Det gick sådär, utkanten på en kurva, eller solen i ansiktet :gnissla

Nåväl, här är några smakprov, resten finns på www.hoztic.se :) Notera killen som mitt i kurvan slänger över ett ben över sadeln och kör damsadel :rock Nån kändis härifrån månne?

IMG_0577.jpg

IMG_0570.jpg

IMG_0517.jpg

Gillar första bilden skarpt! Snyggt!

IMG_0655.jpg

Goldwingägare är inte glada människor

Last edited:
Nice Hoz, det var länge sen. Hur går racekarriären?

"Notera killen som mitt i kurvan slänger över ett ben över sadeln och kör damsadel"

vilket trick! :D

Gillar första bilden skarpt! Snyggt!
Tackar! :)

Nice Hoz, det var länge sen. Hur går racekarriären?
Tack! Njo, den haltar lite, först 4v gips pga 3 avbrutna ben i en fot, sen mosade jag några kotor, spräckte en och fick en fraktur i skallen på Gotland ring, så just nu har jag hojförbud från läkarn, bitarna måste visst läka ihop först :gnissla

Grymt.. Fastnade visst på fler.. Tack!!
Varsågod :)

"Notera killen som mitt i kurvan slänger över ett ben över sadeln och kör damsadel"

vilket trick! :D
Ja, jag undrade lite vad han pysslade med när han ställde sig upp där :D

Last edited:
Tackar för bra bilder,lyckades fastna på några.:tummenupp
De va en bra kväll,tills nåt pucko som inte kan hålla bilen på vägen
skvätte upp grus i nästan varje kurva,bort mot rosenhill hållet.:mad:

Tackar :)

Det kom några långtradare med släp, och gott om stora husbilar, ett tag, dom är ganska misstänkta!

Jag såg vad som hände -2st unga killar i en vit gammal volvo 744 körde med flit ned i diket i varje kurva så det stänkte sten överallt.

Det verkade som avsikten var att dra upp så mycket grus som möjligt...

Jag såg vad som hände -2st unga killar i en vit gammal volvo 744 körde med flit ned i diket i varje kurva så det stänkte sten överallt.

Tror snarare de var ute och körde "racing" så det var nog inte meningen som sådant att dra upp grus även om det gör det.

tack för härliga bilder, såg inte ens att du var där..

Ah, dom med tidernas mest murkna avgassystem? Jag trodde det var nån twin som kom innan jag såg bilen :huvet

Tror snarare de var ute och körde "racing" så det var nog inte meningen som sådant att dra upp grus även om det gör det.

tack för härliga bilder, såg inte ens att du var där..
Å jag som stog mitt på en äng :) För dom som inte har listat ut det stog jag vid växthusen i Tungelsta-ändan. Dom med en arg hund som inte verkar gilla fotografer... :rolleyes:

Å jag som stog mitt på en äng :) För dom som inte har listat ut det stog jag vid växthusen i Tungelsta-ändan. Dom med en arg hund som inte verkar gilla fotografer... :rolleyes:

jo jag såg nog dig första vändan men tog det mer för någon som bodde där, men sedan på tillbakavägen så var jag nog mer koncentrerad på omkörningen och den sista gången vet jag inte varför jag inte såg dig *skrattar*

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti