Izah
Tant Rosa
Snygga bilder som vanligtHon i råsa jacka körde jag om vid ett rödljus på väg till onsdags-gruppkörningen idag
någon här på forumet?
Är tämligen säker på att det är Carolina som jobbar på HondaCity...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snygga bilder som vanligtHon i råsa jacka körde jag om vid ett rödljus på väg till onsdags-gruppkörningen idag
någon här på forumet?
Åh, schysst bild. Tyckte som förare att det blev en helt misslyckad kurvtagning med möte av bil och allt. Men det syns ju inte här.
Men, dom håller samma tempo som många bilar/bussar/lastbilar på bulten, enda skillnaden är att det gör mindre ont i hojåkare att krocka med dom! Dom dör istället, ombytta roller jämfört med mc - lastbil mao.Vi mötte dom igår på bulten, och i en uppförsbacka så byter dom ledare, då ligger dom redan över hela körfältetAllvarligt nästa gång jag ser dom ska jag parka bilen precis framifrån och ta ett snack med dom
dom riskerar ju fan allas säkerhet. Dumskallar!
Lasse jag såg dig igår åka förbi skogis! Hoppades du skulle stanna.![]()
Det är bara att höra av sig till deras respektive klubb, de får inte cykla i bredd och hindra trafik. Fredrikshof är en klubb, oftast står klubbnamnet på byxan så det är bara att memorera namnet och leta upp klubben. Bra att ni tar bilder, skicka till deras klubbar och visa hur det ser ut på vägarna.Vi mötte dom igår på bulten, och i en uppförsbacka så byter dom ledare, då ligger dom redan över hela körfältetAllvarligt nästa gång jag ser dom ska jag parka bilen precis framifrån och ta ett snack med dom
Fasen Daddy, nya moppen e ju massa fin.
Schysst bild också.
/A
Vi mötte dom igår på bulten, och i en uppförsbacka så byter dom ledare, då ligger dom redan över hela körfältetAllvarligt nästa gång jag ser dom ska jag parka bilen precis framifrån och ta ett snack med dom
Det är bara att höra av sig till deras respektive klubb, de får inte cykla i bredd och hindra trafik. Fredrikshof är en klubb, oftast står klubbnamnet på byxan så det är bara att memorera namnet och leta upp klubben. Bra att ni tar bilder, skicka till deras klubbar och visa hur det ser ut på vägarna.
Bra bilder Hoztic, den där S-kurvan du plåtat vid ger en mycket fin bakgrund för vad mc-körning på Bulten är.![]()
Nu förstår jag inte alls, driftar de ut i mötande bana när de byter ledare? De cyklister jag sett på bulten öser på bättre än de traktorer/flesta lastbilar jag sett på bulten. Frågar du mig kan du ju börja prata med dem kanske?
Jag ska själv ge mig på att testa o cykla på bulten
Vi kom i en uppförsbacke där klungan ligger 3 i bredd = att långt över halva mitt körfält är upptaget, där i backen ska dom nu byta ledare, som kör om dom andra = tar nu istort sett upp hela körfältet. = när vi kör om( bra sikt) så blir man lite smått överaskad när han som ska ta täten vinglar ut mot mitten.
Vi mötte dom igår på bulten, och i en uppförsbacka så byter dom ledare, då ligger dom redan över hela körfältetAllvarligt nästa gång jag ser dom ska jag parka bilen precis framifrån och ta ett snack med dom
Lasse jag såg dig igår åka förbi skogis! Hoppades du skulle stanna.![]()
Wohoo tack för den fina bilden på mig! // Killen på röda duccen
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti