Bilder från Barkarby S&S 080903

Kaka ?

dsc_7769b.jpg

:nicka nämen titta jag fastna på bild :lol

TACK ALLA NI som tar er tid att fota, lägga upp bilder, kolla bromsningar, starta race mmmm :tummenupp . NI förtjänar verkligen all beröm som folk öser över er (inte bara för att få "sina" bilder publicerade):pannkyss . Till alla er som inte vill/vågar köra, vad har ni att förlora ?? Våga gasa/prova wheela nu när ni har chansen att LAGLIGT göra det :yoparty .

TACK ALLA NI som tar er tid att fota, lägga upp bilder, kolla bromsningar, starta race mmmm :tummenupp . NI förtjänar verkligen all beröm som folk öser över er (inte bara för att få "sina" bilder publicerade):pannkyss . Till alla er som inte vill/vågar köra, vad har ni att förlora ?? Våga gasa/prova wheela nu när ni har chansen att LAGLIGT göra det :yoparty .

Bara ett påpekande... Att wheelia är inte olagligt... :)
Om det görs trafiksosäkert o så får man böter osv... Dock är det upp till enskild polisman att avgöra så...

Jag såg i ögonvrån en blixt smälla av just som jag råkade få i tvåan lite hastigt och framhjulet skuttade säkert en cm upp i luften, var kameran riktad åt mitt håll?
Skulle kunna vara världens häftigaste bild av mig! Någon som har den?
Rödsvart ninja, alpinestarställ och 8-ball hjälm. Tack förövrigt för alla fin fina bilder! :)
http://www.flickr.com/photos/29316053@N04/2825787716/in/set-72157607095069033/
Tack saeco12!

Skandal att man bor precis nästgårds men aldrig kommit och kollat. Va det sista för i år den här gången?

riktigt ncie bilder...
Nån gång när jag slutar vr feg o vågar testa att köra så kanske jag oxå hamnar på bild...
får bli nästa år då man blivit bättre på starter... *smygtränar tills dess* ;)

Inte behöver du smygträna! Är ju ett ypperligt tillfälle dom här kvällarna. Vågar jag så vågar alla. Bara att göra som jag och ta det lugnt o fint i början. Så småningom så vågar man kanske gassa lite mer o slira i väg som dom stora grabbarna.

/U

Jag hade visserligen galet kul med jobbet på konferensen. Men det smärtar i hjärtat att behöva missa en Barkarbykväll faktiskt. Kul att läsa att ni hade kul! Vi ses den 17.e!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka