Bilder från Barkarby S&S 080903

Här finns lite fler bilder: http://www.familjenhurtig.se

Tyvärr hade jag en dålig fotokväll, övade panoreringar och det är svårt :huvet men några ok bilder blev det ivarje fall.

Bildinfo: ISO100, ISO400 och några på ISO800, de flesta med 1/80 (och några upp till ca 1/300) oftast bländare 2.8 men några upp till 5.0. Bilderna är oarbetade, endast konverterat från RAW.

Kolla om du finns på någon bild och PM:a mig vilken så ska jag kolla på mina andra bilder om du finns med någonstans.

Kolla kolla .. även farbror kom med på en bild :)

Kanske dubbel glädje! :)

2f07iic.jpg

:yoparty yey trodde de inte var möjligt, :va jag hade dock hoppas på bildbevis att jag var upp på bakhjulet...tydligen var de ju inte nån som såg de hela :huvet när man väl är upp lite sådär ofrivilligt :lol

:yoparty yey trodde de inte var möjligt, :va jag hade dock hoppas på bildbevis att jag var upp på bakhjulet...tydligen var de ju inte nån som såg de hela :huvet när man väl är upp lite sådär ofrivilligt :lol

Johodå, det såg jag visst... och fick det på bild också.
Såg att du wheelade så jag vaktade på dig och hoppades du skulle wheela igen, och den kom en liten en :)

Men bilden är väldigt suddig

Johodå, det såg jag visst... och fick det på bild också.
Såg att du wheelade så jag vaktade på dig och hoppades du skulle wheela igen, och den kom en liten en :)

Men bilden är väldigt suddig

:D iallafall en som såg de hela :)
Ska jag vara ärlig så försökte jag även gången efter men då fick jag inte upp den :rolleyes:
JAg ser gärna en suddig bild på mej :)

Inte behöver du smygträna! Är ju ett ypperligt tillfälle dom här kvällarna. Vågar jag så vågar alla. Bara att göra som jag och ta det lugnt o fint i början. Så småningom så vågar man kanske gassa lite mer o slira i väg som dom stora grabbarna.

/U

Hehe... Ska se vad det blir om två veckor... Kanske tom vågar testa... Då det är sista gången för i år verkar det ju som en bra idé... Hihi... :D

Det är bara testa och köra... 20/8 på Barkarby så hade jag haft nya
hojen i 24h och bara kört 20mil på den och knappt lärt känna den,
vilket gjorde att jag torskade hela tiden mot allt och alla...
Men nu börjar man få till det lite hyffsat...

Det är ju bara på kul!

Grymma bilder Helios... Fräscht. Proffsig look.

Måste bara fråga, var det någon som såg vem som körde på/välte min hoj, Svart & silver Suzuki SV650S av nyare modell, i onsdags på barkarby?
Har lite färska repor och märken på backspeglar, tank och bakre kåpan.
Antagligen skedde det under prisutdelningen i slutet av dagen, eftersom det var enda gången jag inte var intill, eller körde hojen på hela kvällen.

Tycker det är skamligt när man skadar någon annans saker utan att säga till... Framförallt en MC, som är mångas dyrbaraste ägodel, både ekonomiskt och emotionellt.

(Vid sidan om de två... runda sakerna...)

Hur som helst, en härlig kväll, grymt väder trots regnet och blåsten tidigere på dagen.

Tycker det är skamligt när man skadar någon annans saker utan att säga till... Framförallt en MC, som är mångas dyrbaraste ägodel, både ekonomiskt och emotionellt.

:mad:

Man borde ju tycka att man, på en träff AV motorcyklister, FÖR motorcyklister MED motorcyklister inte borde råka ut för sådant.

Tråkigt som tusan, hoppas det blir utrett.

Last edited:
Grymma bilder Helios... Fräscht. Proffsig look.

Måste bara fråga, var det någon som såg vem som körde på/välte min hoj, Svart & silver Suzuki SV650S av nyare modell, i onsdags på barkarby?

Tack för dom snälla orden :)
Hoppas verkligen det löser sig för dig.

2830805421_289396a4c8_o.jpg

Tackar...
Det är kul att fota ett vackert motiv !

Nope, kör en blå ford :)
MC har jag en suzuki litertwin.

Ok, det var någon som tuta o vinka glatt med 'tumme upp' från förarplatsen i en sådan vid rödljuset Bauhaus/Ikea på min väg till körningen. Men det var väl någon annan glad prick då :)

/U

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...