Bilder från Barkarby S&S 080903

*asg*
Nope... Min finfina RÄÄÄCIGA CBR fick var vackert parkerad med hjälmen på spegeln igår...

vi åkte till Skogis o kollade om det var nån där... Sen blev det LeDonk på Svea... :D
Ni då???

Donken direkt (via lite lek med en M3 på Rissneleden...:D :D ). Så ni var där...måste ha missat er...nåväl, kul kväll var det iaf. :D

Dragläge..

Kul kväll med mycket folk:tummenupp. Tyvärr ruttnade min koppling ihop fullständigt:mad:, kopplade ur ibland/ibland inte, slirade för det mesta samt roade mig med nytt dragläge varje gång:huvet.

/Ingvar

Tur att vi var fler Gammel GSX där då , så vi var ordentligt representerade !:tummenupp

Hittade till sist en bild på gamla bettan , Tackar !:D

B
Såg ut som det gick rätt ok ändå :tummenupp :tummenupp ...kul att se gamla järn in action.

Vad omfattar dina ++ i modellbeteckningen? Överladdning?

När det gäller motorn i huvudsak en hemportad topp från en GSXR 1100 -91, borrad till 1168, RS36, "stepped header" avgas och lockup-koppling.

/Ingvar

Varning !!!

När det gäller motorn i huvudsak en hemportad topp från en GSXR 1100 -91, borrad till 1168, RS36, "stepped header" avgas och lockup-koppling.

/Ingvar

Ere någon som vet hur man får upp en VARNING för klotning på första sidan inna de händer nått !! Kom precis hem å höll på gå om kull......

Hjälp så skall jag berätta mera !!:huvet

/Ingvar

Aha...ja jag tyckte inte det såg ut som en original gsx motor. Bra gick den iaf :tummenupp :tummenupp

Grymma bilder! (som vanligt ) :D Ös på med mer bilder nu då! tråden är ju bara 3 sidor :P

Tack Saeco12, Gnutten, Conseal mfl för alla fina bilder!

Tack även till alla arrangörer och funktionärer!

/J

Tack Saeco12, Gnutten, Conseal mfl för alla fina bilder!

Tack även till alla arrangörer och funktionärer!

/J

Tackar så mkt, vette f*n hur jag ska hinna ta bild på dig. Det går så jäkla snabbt + vet inte hur många suddiga bilder det blev på dig! He he till nästa gång så tar jag så kort tid så du kommer se fryst ut på bilden så kanske den blir skarp!:D

Tackar så mkt, vette f*n hur jag ska hinna ta bild på dig. Det går så jäkla snabbt + vet inte hur många suddiga bilder det blev på dig! He he till nästa gång så tar jag så kort tid så du kommer se fryst ut på bilden så kanske den blir skarp!:D

Den går inte så snabbt, det är vibrationerna som gör att den alltid blir suddig! :D

Fryst är heelt ok, det är snart vinter ändå.

Den går inte så snabbt, det är vibrationerna som gör att den alltid blir suddig! :D

HD skall fotas stillastående, dvs med avstängd motor tydligen. Gjorde ett försök precis vid starten, men de vart ju suddigt ...

Ibland händer det ...

dsc_7618bs.jpg

:va Frolic var med på en bild men jag vart visst missad jag :(
Men jag överlever ändå :)

Fina bilder vad de iallafall :tummenupp

Ibland händer det ...

*Fin bild*

Tack den var fin! Den sparar jag gärna! Firman i USA som tillverkat mitt sprut ville gärna ha lite bilder på hojen till sin sida!

När jag skrev tackinlägget till alla er fotografer (Conseal, Gnutten, Saeco12 mfl) så menade jag att era bilder är fina ÄVEN om inte nödvändigtvis min hoj är med! ;) Så känn inte dåligt samvete för det! :D

Speciellt stuntkillarna är nog mycket glada åt bilderna. Dragracing är ju en ren tidssport, medans stunteriet ju helt bedöms efter hur snyggt momenten utförs, i likhet med simhoppning, konstskridso osv. Så för dem är det nog en väldigt viktig feedback att ni är där och fotar. Att få se hur en manöver ter sig ut i olika vinklar.

Men jag ska villigt erkänna att det är kul även för en gubbe som jag att få se hojen man byggt "in action". :tummenupp

Hilsen
J

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul