Bilder från Barkarby S&S 080903

Kaka ?

dsc_7769b.jpg

:nicka nämen titta jag fastna på bild :lol

TACK ALLA NI som tar er tid att fota, lägga upp bilder, kolla bromsningar, starta race mmmm :tummenupp . NI förtjänar verkligen all beröm som folk öser över er (inte bara för att få "sina" bilder publicerade):pannkyss . Till alla er som inte vill/vågar köra, vad har ni att förlora ?? Våga gasa/prova wheela nu när ni har chansen att LAGLIGT göra det :yoparty .

TACK ALLA NI som tar er tid att fota, lägga upp bilder, kolla bromsningar, starta race mmmm :tummenupp . NI förtjänar verkligen all beröm som folk öser över er (inte bara för att få "sina" bilder publicerade):pannkyss . Till alla er som inte vill/vågar köra, vad har ni att förlora ?? Våga gasa/prova wheela nu när ni har chansen att LAGLIGT göra det :yoparty .

Bara ett påpekande... Att wheelia är inte olagligt... :)
Om det görs trafiksosäkert o så får man böter osv... Dock är det upp till enskild polisman att avgöra så...

Jag såg i ögonvrån en blixt smälla av just som jag råkade få i tvåan lite hastigt och framhjulet skuttade säkert en cm upp i luften, var kameran riktad åt mitt håll?
Skulle kunna vara världens häftigaste bild av mig! Någon som har den?
Rödsvart ninja, alpinestarställ och 8-ball hjälm. Tack förövrigt för alla fin fina bilder! :)
http://www.flickr.com/photos/29316053@N04/2825787716/in/set-72157607095069033/
Tack saeco12!

Skandal att man bor precis nästgårds men aldrig kommit och kollat. Va det sista för i år den här gången?

riktigt ncie bilder...
Nån gång när jag slutar vr feg o vågar testa att köra så kanske jag oxå hamnar på bild...
får bli nästa år då man blivit bättre på starter... *smygtränar tills dess* ;)

Inte behöver du smygträna! Är ju ett ypperligt tillfälle dom här kvällarna. Vågar jag så vågar alla. Bara att göra som jag och ta det lugnt o fint i början. Så småningom så vågar man kanske gassa lite mer o slira i väg som dom stora grabbarna.

/U

Jag hade visserligen galet kul med jobbet på konferensen. Men det smärtar i hjärtat att behöva missa en Barkarbykväll faktiskt. Kul att läsa att ni hade kul! Vi ses den 17.e!

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage