Nisse Järnet
pschyy =D
GrinolleMarkus skrev:Det är kul att gasa, men det är bara fånigt bland folk och inte blir det som sagt bättre av att det är med ett vrak som låter som skit.
Aja jag tycker den låter ballt iaf Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GrinolleMarkus skrev:Det är kul att gasa, men det är bara fånigt bland folk och inte blir det som sagt bättre av att det är med ett vrak som låter som skit.
Aja jag tycker den låter ballt iaf Pröjsar du då eller?Mavve skrev:Den är ju sleden....
Varför inte sälja o köpa en FIN?

Den går bättre än de flesta andra bilar iaf, då tycker jag att den går braMarkus skrev:Vilken 325 som rullat i närmre 20 år går bra? Och även om den gör det så är det ur-töntigt att stå och gasa på en bensinmack. När du var i 8-års åldern så gick det en serie som hette Ronny & Ragge på SVT, en blond och en brunhårig kille som var raggare och hängde på bensinstationer....![]()
![]()
Jag har bara kul Jag gillar 325anNisse Järnet skrev:Den går bättre än de flesta andra bilar iaf, då tycker jag att den går braMen din bil har säkert 2000hk och låter superhäftigt! Jag kan inte hjälpa att jag är urtöntig
Jag har bara kul
![]()
Kul att nån tycker om bilen iaf!YamahaJojje skrev:Jag gillar 325ankul bil att köra och bra prestenda i förhållande till kostnader. Letar faktiskt efter en 325IX att ha lite kul med
![]()
YamahaJojje skrev:Jag gillar 325ankul bil att köra och bra prestanda i förhållande till kostnader. Letar faktiskt efter en 325IX att ha lite kul med
![]()
Ja helt klartNisse Järnet skrev:Kul att nån tycker om bilen iaf!![]()
![]()
Nisse Järnet skrev:Pröjsar du då eller?![]()
YamahaJojje skrev:60/40 är den. Sjukt rolig bilsynd dom inte lyckades lika bra med den nya 4 hjulsdriften som den gamla
Man får ALDRIG för många bilarMavve skrev:Du ska vara nöjd med din bakhjulsdrivna 410hästarsmonster.
YamahaJojje skrev:Man får ALDRIG för många bilardet vet du. JAg lovar att du ska få prova B10an igen nu när sommardäcken är på den
![]()

Thundercat skrev:Olika däck fram och bak?![]()
Är du i Skåne nångång så är det bara att höra av dig så ska du få slicka däcken på denjesseboy skrev:B10?
herregud...
nöjd om jag ens får slicka däcken på en sån...![]()
YamahaJojje skrev:Man får ALDRIG för många bilardet vet du. JAg lovar att du ska få prova B10an igen nu när sommardäcken är på den
![]()
Jaså? Jag som trodde du höll till vid Burger KingMavve skrev:Fan med brudar vi ska plocka upp med den utanför donken![]()
YamahaJojje skrev:Är du i Skåne nångång så är det bara att höra av dig så ska du få slicka däcken på denkanske t.o.m prova den
![]()
En gång BMWbög alltid BMWbögjesseboy skrev:Vi har en deal!![]()
Känner ett par nära vänner i Lund, kanske kan besvära dig då, när jag tar mig ner?
Seriöst, vill bara känna... lite...
BMWböggrejen går nog aldrig ur en...![]()
YamahaJojje skrev:En gång BMWbög alltid BMWbögSkicka ett PM när du ska ner så ska du få prova en rolig bil
![]()
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |