Bilder: BMW 325i

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Markus skrev:
Vilken 325 som rullat i närmre 20 år går bra? Och även om den gör det så är det ur-töntigt att stå och gasa på en bensinmack. När du var i 8-års åldern så gick det en serie som hette Ronny & Ragge på SVT, en blond och en brunhårig kille som var raggare och hängde på bensinstationer.... :7peta :hihi
Den går bättre än de flesta andra bilar iaf, då tycker jag att den går bra :) Men din bil har säkert 2000hk och låter superhäftigt! Jag kan inte hjälpa att jag är urtöntig :banana Jag har bara kul :)

Nisse Järnet skrev:
Den går bättre än de flesta andra bilar iaf, då tycker jag att den går bra :) Men din bil har säkert 2000hk och låter superhäftigt! Jag kan inte hjälpa att jag är urtöntig :banana Jag har bara kul :)
Jag gillar 325an :) kul bil att köra och bra prestanda i förhållande till kostnader. Letar faktiskt efter en 325IX att ha lite kul med :D

Last edited:
YamahaJojje skrev:
Jag gillar 325an :) kul bil att köra och bra prestanda i förhållande till kostnader. Letar faktiskt efter en 325IX att ha lite kul med :D

Är den 60/40 på 4WD eller? har just insett efter isåkning att det är da shit!
50/50 är inte lika kul...

sen att ha haft en bumse, 325, den med 4WD kan iaf inte bli direkt tråkig...

Nisse Järnet skrev:
Pröjsar du då eller? :tungan

Spara och lev ett bättre liv.

Sälj av allt det skrotet du bär på som 735 o annat skit så kommer du ha råd med en ordentligare bil.

YamahaJojje skrev:
60/40 är den. Sjukt rolig bil :) synd dom inte lyckades lika bra med den nya 4 hjulsdriften som den gamla

Du ska vara nöjd med din bakhjulsdrivna 410hästarsmonster.

YamahaJojje skrev:
Man får ALDRIG för många bilar :) det vet du. JAg lovar att du ska få prova B10an igen nu när sommardäcken är på den ;)

Fan med brudar vi ska plocka upp med den utanför donken :tummenupp

YamahaJojje skrev:
Är du i Skåne nångång så är det bara att höra av dig så ska du få slicka däcken på den :) kanske t.o.m prova den :)

Vi har en deal! :tummenupp
Känner ett par nära vänner i Lund, kanske kan besvära dig då, när jag tar mig ner?
Seriöst, vill bara känna... lite...
BMWböggrejen går nog aldrig ur en... :rolleyes:

jesseboy skrev:
Vi har en deal! :tummenupp
Känner ett par nära vänner i Lund, kanske kan besvära dig då, när jag tar mig ner?
Seriöst, vill bara känna... lite...
BMWböggrejen går nog aldrig ur en... :rolleyes:
En gång BMWbög alltid BMWbög ;) Skicka ett PM när du ska ner så ska du få prova en rolig bil :)

YamahaJojje skrev:
En gång BMWbög alltid BMWbög ;) Skicka ett PM när du ska ner så ska du få prova en rolig bil :)

:Bugar :Bugar :Bugar
kan bli en minnesvärd tripp.. :D
Seriöst, en B10 sköter man ju som ett barn, bara lite mer däcksslitage.. :D
¨
Nöjd om jag får åka. :tummenupp

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back