Bilder: BMW 325i

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Markus skrev:
Vilken 325 som rullat i närmre 20 år går bra? Och även om den gör det så är det ur-töntigt att stå och gasa på en bensinmack. När du var i 8-års åldern så gick det en serie som hette Ronny & Ragge på SVT, en blond och en brunhårig kille som var raggare och hängde på bensinstationer.... :7peta :hihi
Den går bättre än de flesta andra bilar iaf, då tycker jag att den går bra :) Men din bil har säkert 2000hk och låter superhäftigt! Jag kan inte hjälpa att jag är urtöntig :banana Jag har bara kul :)

Nisse Järnet skrev:
Den går bättre än de flesta andra bilar iaf, då tycker jag att den går bra :) Men din bil har säkert 2000hk och låter superhäftigt! Jag kan inte hjälpa att jag är urtöntig :banana Jag har bara kul :)
Jag gillar 325an :) kul bil att köra och bra prestanda i förhållande till kostnader. Letar faktiskt efter en 325IX att ha lite kul med :D

Last edited:
YamahaJojje skrev:
Jag gillar 325an :) kul bil att köra och bra prestanda i förhållande till kostnader. Letar faktiskt efter en 325IX att ha lite kul med :D

Är den 60/40 på 4WD eller? har just insett efter isåkning att det är da shit!
50/50 är inte lika kul...

sen att ha haft en bumse, 325, den med 4WD kan iaf inte bli direkt tråkig...

Nisse Järnet skrev:
Pröjsar du då eller? :tungan

Spara och lev ett bättre liv.

Sälj av allt det skrotet du bär på som 735 o annat skit så kommer du ha råd med en ordentligare bil.

YamahaJojje skrev:
60/40 är den. Sjukt rolig bil :) synd dom inte lyckades lika bra med den nya 4 hjulsdriften som den gamla

Du ska vara nöjd med din bakhjulsdrivna 410hästarsmonster.

YamahaJojje skrev:
Man får ALDRIG för många bilar :) det vet du. JAg lovar att du ska få prova B10an igen nu när sommardäcken är på den ;)

Fan med brudar vi ska plocka upp med den utanför donken :tummenupp

YamahaJojje skrev:
Är du i Skåne nångång så är det bara att höra av dig så ska du få slicka däcken på den :) kanske t.o.m prova den :)

Vi har en deal! :tummenupp
Känner ett par nära vänner i Lund, kanske kan besvära dig då, när jag tar mig ner?
Seriöst, vill bara känna... lite...
BMWböggrejen går nog aldrig ur en... :rolleyes:

jesseboy skrev:
Vi har en deal! :tummenupp
Känner ett par nära vänner i Lund, kanske kan besvära dig då, när jag tar mig ner?
Seriöst, vill bara känna... lite...
BMWböggrejen går nog aldrig ur en... :rolleyes:
En gång BMWbög alltid BMWbög ;) Skicka ett PM när du ska ner så ska du få prova en rolig bil :)

YamahaJojje skrev:
En gång BMWbög alltid BMWbög ;) Skicka ett PM när du ska ner så ska du få prova en rolig bil :)

:Bugar :Bugar :Bugar
kan bli en minnesvärd tripp.. :D
Seriöst, en B10 sköter man ju som ett barn, bara lite mer däcksslitage.. :D
¨
Nöjd om jag får åka. :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...