Bilder: BMW 325i

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Nisse Järnet skrev:
Ja, sommardäcken är slut bak så jag bytte till vinterdäck för några dar sen :tungan Ska ändå byta fälgar så jag vill inte köpa nya däck så jag åker på vinterdäcken ist sålänge.

Varför lägger du ner energi o pengar på den bilen? :va

Nisse Järnet skrev:
Tätbebyggt vid macken?! Och bilen är inte skabbig :tungan Aja jag tycker det är kul att gasa, vare sig man har 1:an eller 3:an eller backen i :) Och det var väldigt vad du uppmärksammar meckbyxorna :tungan

Det är kul att gasa, men det är bara fånigt bland folk och inte blir det som sagt bättre av att det är med ett vrak som låter som skit.

MikkE skrev:
Jag säger inte heller att det är ballt. Och hur bilen går vet väl inte du? Och va fan har brallorna med saken att göra? Och om du tycker att nisse kör illa snacka med honom via pm då då.

Vilken 325 som rullat i närmre 20 år går bra? Och även om den gör det så är det ur-töntigt att stå och gasa på en bensinmack. När du var i 8-års åldern så gick det en serie som hette Ronny & Ragge på SVT, en blond och en brunhårig kille som var raggare och hängde på bensinstationer.... :7peta :hihi

Tycker ni är skit.
Här har vi en kille som verkligen kan fota, och gör det.
Jag har härjat satan med min gamla 325 :tummenupp
och saknar den.
se till fotokonsten, killen har ju koll.
Att det blev på Nisses Bumse må väl fan va hänt?
Kolla in hans profil, fotar gärna och ofta!
Sugen på en Ålandsresa, Mikke?
eftersom ingen kan fota är det mest jag som gör det, kolla in på S/M-tråden! :tummenupp

Markus skrev:
Vilken 325 som rullat i närmre 20 år går bra? Och även om den gör det så är det ur-töntigt att stå och gasa på en bensinmack. När du var i 8-års åldern så gick det en serie som hette Ronny & Ragge på SVT, en blond och en brunhårig kille som var raggare och hängde på bensinstationer.... :7peta :hihi

:D

Dock ska man inte blanda ihop hans vita sledna bil med en M3 E30 i fint skick. DET är en fin bmw - ur-bmw.

Mavve skrev:
:D

Dock ska man inte blanda ihop hans vita sledna bil med en M3 E30 i fint skick. DET är en fin bmw - ur-bmw.

Nej, men M3 E30 är en överreklamerad bil också den. Vilken normal tjänstebil rastar den? Cool 1989, medioker och gammal 2005.

DETTA är konst.

MMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmm - mumma.

rm91750ilnr6.JPG

Markus skrev:
Nej, men M3 E30 är en överreklamerad bil också den. Vilken normal tjänstebil rastar den? Cool 1989, medioker och gammal 2005.

Man är inte normal om man köper den E30 för att rasta andra bilar, då ska man undersöka innehållet i sin skalle.

FUBAR skrev:
Håller med om att den är för sänkt men fälgarna rockar :yoparty
De kanske är dyra men jag tycker de ser billiga ut, BMW har ju så snygga originalfälgar, t ex till M3.

@Mavve: jag skulle betala extra för att slippa den där tegelstens-NMT-telefonen från -83. I övrigt är förra 7:an en suveränt fin bil, jag vill ha min exakt som James Bond hade i Tomorrow Never Dies, ni vet när han körde med fjärr från baksätet i parkeringsgaraget. :D

Last edited:
Mavve skrev:
Där e ju inte EDC-dämpare på den gamla harven..... men den gjorde sina 250 :Bugar
haha edc... det hjälper inte :D Hade det på 750n och enda skillnaden var att den blev stöttig :) väghållningen i Alpinan däremot :D den leker man fan inte bort

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back