Bilar som blockerar utfarten från mitt garage

  • Thread starter Raderad medlem 51742
  • Start date

Raderad medlem 51742

Guest
Kan inte pajasen som skall ha ditt garage ta det andra garaget (som ju inte ens används som garage utan förvaringsutrymme...)? Då kan ju du ha ditt kvar. Bostadsrättsföreningen borde ju kunna ordna ett förråd att ha sina grejer i, kan man tycka.

Ja, det kan man tycka, men då behöver de förmodligen bygga ut huset. Är en liten bostadsrättsförening. Verkar som att medlemmarna delar på föreningens garage och har grejer där. Möbler, byggvirke, cyklar och allt möjligt.

Chansen är därmed obefintlig att de kommer gå med på att ändra sig ang. att hyra ut till mig. Har sökt nytt garage nu sen i december, men inte fått tag på något vettigt som inte innebär att jag måste åka bil till hojen varje gång jag skall köra. Får jag inte tag på något garage innan september får jag sälja hojen tills dess jag kan köpa annat boende med garage. :(
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Har en fd kollega som är ohotad etta i hur man jävlas med folk utan att lämna spår. Så här kommer tips när "nästa gång" är en gång för mycket....

- Ring spärrcentralen, uppge att du är syndaren, att du tappat din plånbok och behöver hjälp att spärra alla dina kort. Med lite flax kan de spärra alla "dina" mobilabonnemang också....

- Vänta ett par veckor - repetera...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top