Bilar som blockerar utfarten från mitt garage

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 51742
  • Start date Start date
Kan inte pajasen som skall ha ditt garage ta det andra garaget (som ju inte ens används som garage utan förvaringsutrymme...)? Då kan ju du ha ditt kvar. Bostadsrättsföreningen borde ju kunna ordna ett förråd att ha sina grejer i, kan man tycka.

Ja, det kan man tycka, men då behöver de förmodligen bygga ut huset. Är en liten bostadsrättsförening. Verkar som att medlemmarna delar på föreningens garage och har grejer där. Möbler, byggvirke, cyklar och allt möjligt.

Chansen är därmed obefintlig att de kommer gå med på att ändra sig ang. att hyra ut till mig. Har sökt nytt garage nu sen i december, men inte fått tag på något vettigt som inte innebär att jag måste åka bil till hojen varje gång jag skall köra. Får jag inte tag på något garage innan september får jag sälja hojen tills dess jag kan köpa annat boende med garage. :(

Har en fd kollega som är ohotad etta i hur man jävlas med folk utan att lämna spår. Så här kommer tips när "nästa gång" är en gång för mycket....

- Ring spärrcentralen, uppge att du är syndaren, att du tappat din plånbok och behöver hjälp att spärra alla dina kort. Med lite flax kan de spärra alla "dina" mobilabonnemang också....

- Vänta ett par veckor - repetera...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...