Bigkays filmrekommendationer

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
1. Identity. Går på bio nu. En solklar thriller som ger en kalla kårar många gånger. Riktigt fräck film måste jag säga!

Film nr. 2 är K-pax som jag precis sett. Helt fantastisk. Ni som inte sett denna, gå och hyr den. En trevlig filmkväll är aldrig fel! Vet ni filmer i samma stuk så skriv gärna det i tråden här.

/Filmälskaren.

BigKay skrev:
1. Identity. Går på bio nu. En solklar thriller som ger en kalla kårar många gånger. Riktigt fräck film måste jag säga!

Film nr. 2 är K-pax som jag precis sett. Helt fantastisk. Ni som inte sett denna, gå och hyr den. En trevlig filmkväll är aldrig fel! Vet ni filmer i samma stuk så skriv gärna det i tråden här.

/Filmälskaren.

K-pax är hur cool som helst!

Vi har precis tittat färdigt på Ghost ship och den var rätt bra (inget jag ser igen, jo kanske om dom jag ser den med inte har sett den :) )

Ah, bra tips i den här tråden, både K-Pax, Donnie Darko och Memento är ju kungliga filmer :tummenupp.

K-Pax, Memento, the beast, tunna röda linjen

Henken skrev:
Bruce Almighty...rätt skön.

Rätt skön?
Superskön film, spelar ingen roll om vad dom säger om honom men han kommer alltid att vara såååå rätt.
En film jag blev glad av, hela kvällen och åtföljande dag också.
:tummenupp

Har för många favoriter, men kan iaf tipsa om vad man INTE ska se.

Wet hot american summer *sinnessjuk, kanske passar den som gillar tom greens kassa film även om de inte ens påminner om varandra*

Jack nicholsons nya, kommer inte ihåg vad den heter. Kass som få dock.

Dinotopia :)

2fast 2furious, bättre än ettan men fortfarande kass.

The incredible Hulk, det är grönt men mycket mer är det inte tyvärr.

Daredevil, inget manus, bara en snygg brud, och inte ens serien är bra :(

They, hade kunnat blivit bra med bättre skådisar och bättre effekter, men är helt kass som den är nu.
Kom iofs på en ruskigt bra film och det är "the ring", den amerikanska alltså. De flesta har väl sett den men har ni inte gjort det så är den given! Psykisk skräck som ger dig kalla kårar.

Och the haunting är en grymt bra rulle som också får det att krypa längs ryggraden.

Mannen utan minne av Kaurismäki
Helt klart förra årets bästa film. Finnsk karghet har aldrig varit sårätt och kul.

gladh

Såg Hero på Bio i lördags.
En helt underbar film som måste ses på stor duk, den är så vacker så man kan gråta.

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back