Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja så SKA det ju vara, men det är ju långt ifrån alla som är så vänliga och spelar schysst. Kunde lika gärna ha varit gnäbb ändra fram till idag för dig om det hade varit en dryg säljare![]()
Jag har aldrig provkört en hoj jag köpt och ingen har nånsin provkört en hoj jag sålt.
Provköra kan man väl köra hos en handlare, vet man vad man vill ha är det ju bara att köpa.
Både sålt och köpt hoj utan detta jävla idiot upplägg. Ringer inte ens en säljare som skriver nåt sådant, då får de gärna behålla hojen sin.
Detta jävla trams är bara för fegisar som inte vågar säga på plats att "köparen" inte får provköra om man tycker han är misstänksam eller liknande, för annars känner man på sig efter man samtalat öga mot öga med en spekulant om denna är tillräkligt seriös för att gå vidare med och göra business.
Stjäls ett antal cyklar per år pga godtrogen provkörning
Om man låter nägon provköra utan att man håller pengarna eller åtminstånde fått hälften och sett resten så är man ganska dum. Dom kan kvadda eller sno den och försäkringen gäller inte om man ger tjuven nyckeln
Hur fan orkar ni gnälla över alla annonser ni hittar?
Passar inte det ni ser, stäng ner annonsen glöm och gå vidare i livet!
Hur svårt kan det vara?
Men det är ju den hojen jag vill ha men jag vill ha den till halva priset och hemkört samt livstidsgarantiiii!
Gnäll gnäll gnäll SH.....
Stjäls ett antal cyklar per år pga godtrogen provkörning
Vintertid på Sporthoj.com.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |