Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju följa med när jag kör så ska jag bevisa det?Du kommer aldrig kunna lägga fram oomtvistade bevis.
Sant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.Du kan ju följa med när jag kör så ska jag bevisa det?
Så kan vi göra, har en gopro 10 om du vill att jag filmar OCKSÅ eller om det räcker. Dock tvivlar jag på att batteriet håller hela tanken. Måste köpa en battery bank i sånna fallSant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.
Brukar ligga på femman i 70Vilken växel ligger du i när du kör 70? Att ligga på 6an i 70 är inte alltid bränslesnålt.. det krävs mer trottellyft under längre tid att accelerera
På gamla hojar finns ett ännu mer effektivt vred på vänstern under tanken.Motorcyklar är ju jävligt o-aerodynamiska, jag tycker det låter normalt.
Vill man komma ner i förbrukning finns det ett vred på höger sida av styret.
Lååååång nerförsbacke det.En gsxr600 gör aldrig 0,2 l/mil. Men cool story bro.
Ja acen går snålt vid lugn körning men typ värnern runt på 3,5 Tim då ville hom ha soppa 3 gånger typ 1 liter milen? men snitt farten var ju runt 1-0 ungefär som när mannen som inte får nämnas körde Göteborg Stockholm på Samma tid som x2000.Sant. Har en bit till dig bara. Om någon annan på forumet ställer upp så hade det varit coolt att dokumentera en 600a som drar 0,2. Det är till och med mindre än moddlarens ace.
Ja acen går snålt vid lugn körning men typ värnern runt på 3,5 Tim då ville hom ha soppa 3 gånger typ 1 liter milen? men snitt farten var ju runt 1-0 ungefär som när mannen som inte får nämnas körde Göteborg Stockholm på Samma tid som x2000.
Hittade en intressant anteckning från min resa till Norge 2019 i telefonen. Hojen drog 0.48 på hela resan. Då var körningen i Sverige blandat motorväg/ 80 vägar.Jag spar soppa när vi är fler som kör. Fråga mig inte varför. Nuvarande hoj har ett, eh, brett förbrukningsspann. Känslig för såväl temperatur som oktan som grad av forcering.
Ang TS spörsmål tycker jag det låter mycket för hojtypen och den beskrivna körningen.
Läste om trådstarten och tog sen bort mitt komplett irrelevanta inlägg.Hittade en intressant anteckning från min resa till Norge 2019 i telefonen. Hojen drog 0.48 på hela resan. Då var körningen i Sverige blandat motorväg/ 80 vägar.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |
![]() |
Harley-Davidson Euro Festival närmar sig
8–11 maj smäller det – tiot... |
![]() |
Sveriges vägar blir bättre
Foto: Samuel Unéus Utvec... |