Behöver nya vardagsrumsmöbler o HiFi, hjälp?

Du har fått ett riktigt bra tips i början på din tråd. Gå in på www.minhembio.com. Där har du både elprylarna & schyst heminredning. In & kolla på de olika användarnas sidor, där lär du få både tips & ideér.

Lycka till med hemmet.

// Ullis

edit: kolla in bellus.com, där finns riktigt schysta soffor. Jag är lycklig ägare till en av dem :)

Last edited:
Jag har en 32" tjockteve du kan få hämta.
Gratis.
Den fungerar i huvudsak!

Som sagt så har jag redan en 2-3 år gammal 32" tjockteve, de va bland annat den ja tänkte slänga ut.
Men tack ändå :D

Du har fått ett riktigt bra tips i början på din tråd. Gå in på www.minhembio.com. Där har du både elprylarna & schyst heminredning. In & kolla på de olika användarnas sidor, där lär du få både tips & ideér.

Lycka till med hemmet.

// Ullis

edit: kolla in bellus.com, där finns riktigt schysta soffor. Jag är lycklig ägare till en av dem :)

mmm de fanns ett par fina..
har soffa från jarm.se nu...

Jag har bestämt mig för att rikta in mig på TV-bänk o ny tv nu först o sen kolla soffa lite mer när man flyttat.
Så ös på med olika tv-bänkar tack :)

Last edited:
Suck... Jag får väl hjälpa dig då!
Så här står det om den:

"Panasonic TH-42PX70 ersätter en av de bäst säljande plasmaskärmarna genom tiderna: 42PV60. Skillnaden mellan PV70 och PX70 är att PX70 har en inbyggd digitalmottager för Boxer.
Den nya 70-serien använder sig av Panasonics G10-panel som har ännu bättre svärta och kan visa fler färger än tidigare. Kontrasten anges till 10.000:1 och det syns att Panasonic lyckats få till en bättre bild än på tidigare modeller. Bildbehandlingen med V-Real II kan hantera upp emot 30 miljarder färger för att ge en så naturtrogen bild som möjligt.
Upplösningen är 1024 x 768 och skärmen kan ta emot 1080p-signaler från tex HD-DVD spelare och spelkonsoler.
Digital Optimizer är en funktion som enligt Panasonic ska reducerar störningar i bildsignalen och ge en klarare bild än tidigare."

Edit/ Angående vår diskussion om möbler så gick det sådär... De var lite för seriösa det företaget du ville ha prylar ifrån så det får vi nog hoppa över :(

Suck... Jag får väl hjälpa dig då!
Så här står det om den:

"Panasonic TH-42PX70 ersätter en av de bäst säljande plasmaskärmarna genom tiderna: 42PV60. Skillnaden mellan PV70 och PX70 är att PX70 har en inbyggd digitalmottager för Boxer.
Den nya 70-serien använder sig av Panasonics G10-panel som har ännu bättre svärta och kan visa fler färger än tidigare. Kontrasten anges till 10.000:1 och det syns att Panasonic lyckats få till en bättre bild än på tidigare modeller. Bildbehandlingen med V-Real II kan hantera upp emot 30 miljarder färger för att ge en så naturtrogen bild som möjligt.
Upplösningen är 1024 x 768 och skärmen kan ta emot 1080p-signaler från tex HD-DVD spelare och spelkonsoler.
Digital Optimizer är en funktion som enligt Panasonic ska reducerar störningar i bildsignalen och ge en klarare bild än tidigare."

Edit/ Angående vår diskussion om möbler så gick det sådär... De var lite för seriösa det företaget du ville ha prylar ifrån så det får vi nog hoppa över :(

Tack.

oki så de spelar alltså ingen större roll vilken ja väljer, digitalmottagare har ja väl ingen större nytta av i lägenhet?

Hmm, de va synd, du har inte hittat nå andra tillverkare med nån liknande möbel?

Ingen som har lite tips på TV-bänkar.

Skulle gärna vilja ha nåt i denna stilen:
slopesb180lightjpg.jpg

Köp Ikea köksskåp med luckor, skruva dom på väggen och kapa till önskad bänkskiva ovanpå..

Blir skitsnyggt och du slipper benen...

ursäkta att jag säger det men hur kan man lägga så mkt pengar och få så fula möbler?

smaken är som baken o min förstärkare vill inte stå på ett dammigt golv :)

Visst är den :)

Men det finns många lösningar att få upp den på väggen utan "möebel", på en hylla under tv'n t.ex. Det är snyggt med stärkare/mottagare etc monterat på väggen rakt under tv'n. Lite minimalt, rent och snyggt.

-@

Last edited:
Visst är den :)

Men det finns många lösningar att få upp den på väggen utan "möebel", på en hylla under tv'n t.ex. Det är snyggt med stärkare/mottagare etc monterat på väggen rakt under tv'n. Lite minimalt, rent och snyggt.

-@

Jau.. men ja vill inte ha minimalt rent o snyggt.. ja vill ha en stor bläffig tv-bänk ..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT