2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
se svaret i den liknande tråden. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3193479#post3193479Å nej Ikea åker jag inte till frivilligt 

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nån som vill köööpa?
Jag har en 32" tjockteve du kan få hämta.
Gratis.
Den fungerar i huvudsak!
Du har fått ett riktigt bra tips i början på din tråd. Gå in på www.minhembio.com. Där har du både elprylarna & schyst heminredning. In & kolla på de olika användarnas sidor, där lär du få både tips & ideér.
Lycka till med hemmet.
// Ullis
edit: kolla in bellus.com, där finns riktigt schysta soffor. Jag är lycklig ägare till en av dem![]()
Hade det jag har sett ut som hej kom o hjälp mig o man haft en liten 28" tv eller nåt så hade man ju gått o handla direkt utan problem..
Ja visste att 14" tvn ja har va för liten![]()
![]()
Suck... Jag får väl hjälpa dig då!
Så här står det om den:
"Panasonic TH-42PX70 ersätter en av de bäst säljande plasmaskärmarna genom tiderna: 42PV60. Skillnaden mellan PV70 och PX70 är att PX70 har en inbyggd digitalmottager för Boxer.
Den nya 70-serien använder sig av Panasonics G10-panel som har ännu bättre svärta och kan visa fler färger än tidigare. Kontrasten anges till 10.000:1 och det syns att Panasonic lyckats få till en bättre bild än på tidigare modeller. Bildbehandlingen med V-Real II kan hantera upp emot 30 miljarder färger för att ge en så naturtrogen bild som möjligt.
Upplösningen är 1024 x 768 och skärmen kan ta emot 1080p-signaler från tex HD-DVD spelare och spelkonsoler.
Digital Optimizer är en funktion som enligt Panasonic ska reducerar störningar i bildsignalen och ge en klarare bild än tidigare."
Edit/ Angående vår diskussion om möbler så gick det sådär... De var lite för seriösa det företaget du ville ha prylar ifrån så det får vi nog hoppa över![]()
Köp Ikea köksskåp med luckor, skruva dom på väggen och kapa till önskad bänkskiva ovanpå..
Blir skitsnyggt och du slipper benen...
Ingen som har lite tips på TV-bänkar.
Skulle gärna vilja ha nåt i denna stilen:
Tv-bänkar är kass, det är snyggast utan.
-@
smaken är som baken o min förstärkare vill inte stå på ett dammigt golv![]()
Visst är den
Men det finns många lösningar att få upp den på väggen utan "möebel", på en hylla under tv'n t.ex. Det är snyggt med stärkare/mottagare etc monterat på väggen rakt under tv'n. Lite minimalt, rent och snyggt.
-@
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT