Behöver nya vardagsrumsmöbler o HiFi, hjälp?

Nu har jag gjort en ritning på en tv-bänk som nog skulle va snygg..
nån som kan hitta en liknande eller snickra ihop nåt? =)

Bifogat

• TVbankritning.JPG
    TVbankritning.JPG
    33.7 KB · Visningar: 74
ursäkta att jag säger det men hur kan man lägga så mkt pengar och få så fula möbler?

haha, här sitter man o läser lite tips om tv och tvmöbler och så mitt i allt denna ursköna kommentar. Ser framför mig ett litet barn som bara säger vad den tänker rakt ut... :D

Hmm.. nu blev de krångligt... såg precis att priset har dumpats på samsung Q97 sen igår så den e billigare än Q96 tillome... vilken ska man ha?.. e Q97 bättre eller inte? eller e de PX70 som gäller?

Hörrudu. Släpp den där jäkla tv-bänken, den är snäppet skitful. Kom hem till Linköping så går vi och handlar en snygg HiFi-bänk med plats till tv:n åt dig.

Som den här till exempel.

Annars glider du in på HiFi-Klubben och tjackar en sån här ful sak och är nöjd med det. :mad: :tungan

Hörrudu. Släpp den där jäkla tv-bänken, den är snäppet skitful. Kom hem till Linköping så går vi och handlar en snygg HiFi-bänk med plats till tv:n åt dig.

Annars glider du in på HiFi-Klubben och tjackar en sån här ful sak och är nöjd med det. :mad: :tungan

Dendär första där e precis en sån som jag inte vill ha =)...
De e precis en sån som jag ville ha för några år sen...men the mode is annorlunda nu yes...

Hjälp mig nu me dehär TVdilemmat...

3200779 haha, här sitter man o läser lite tips om tv och tvmöbler och så mitt i allt denna ursköna kommentar. Ser framför mig ett litet barn som bara säger vad den tänker rakt ut... :D
Haha tack tror du spika min personlighet ganska väll desutom :hihi

Tack... men ikea går fetbort.. spec när det kostar dedär slantarna...

Det är just för att möblerna inte känns ikea som de kostar så förbannat. Högsta kvalitetskänslan hittils därifrån.

PS. Ska det bli snyggt med vitlackad MDF så lär underarbetet vara mycket noggrant.

Dendär första där e precis en sån som jag inte vill ha =)...
De e precis en sån som jag ville ha för några år sen...men the mode is annorlunda nu yes...

Hjälp mig nu me dehär TVdilemmat...

Den andra var väl rätt snarlik den du ville ha väl? Fast två årslöner billigare... :hihi

Tjacka TV..? Jag hade satsat på LCD.

90-tal! :skrämd Shit vilken hemsk smak du har, är du och p-rulle bröder månntro :gnissla

90-tal! :skrämd Shit vilken hemsk smak du har, är du och p-rulle bröder månntro :gnissla

Nej, vi har nåt som kallas för smak. Smak är motsatsen till mode, mode är smaklöst. Vi ser helt enkelt när nåt är fult, trots att det råkar vara modernt.

:blah

90-tal vore väl fel att kalla det, det är så riktiga HiFi-möbler ser ut, såna som är anpassade för att elektroniken ska stå så bra som möjligt. Tänk dig den med svart Primare-elektronik och lite mysbelysning, det är vackert.

Nej, vi har nåt som kallas för smak. Smak är motsatsen till mode, mode är smaklöst. Vi ser helt enkelt när nåt är fult, trots att det råkar vara modernt.

:blah

90-tal vore väl fel att kalla det, det är så riktiga HiFi-möbler ser ut, såna som är anpassade för att elektroniken ska stå så bra som möjligt. Tänk dig den med svart Primare-elektronik och lite mysbelysning, det är vackert.

Du får ha vad du vill o vi andra tar de som e snyggt :tummenupp

:tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma